11/14/2016

Ostani post na blogu Firma Kokarda!

Chciałam bardzo Wam podziękować, za wspólne prawie 7 lat. To bardzo długo :) wiele się tu nauczyłam, zrecenzowałam dziesiątki kosmetyków, odkryłam, że blogowanie jest moją pasją. Bo co do kosmetyków nigdy nie miałam wątpliwości :)
Ale czas się rozwijać dalej, udoskonalać, żeby było Wam wygodniej i łatwiej dokonywać kosmetycznych wyborów.

Dla wszystkich, którzy to wciąż zaglądają, przedstawiam moje nowe dziecko :) mojego nowego bloga MAGDALENA LACH BEAUTY BLOG. Mam dla Was już nowe posty, nowe pomysły na cykle, recenzje. Mam nadzieję, że polubicie mój blog tak samo jak Kokardę.

Zapraszam!

4 komentarze:

  1. O boże, już się przestraszyłam ,że kończysz z bogowaniem. Bardzo lubię twoje wspisy,więc bardzo by mi ich brakowało, z pewnością będę odwiedzać nowe dziecko i cieszyć się z postów jak i tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyć? Nigdy! 😆 dziękuje za miłe słowa i zapraszam do nowego świata! Wygodniej sie czyta ✌🏻️

      Usuń
  2. Super, na pewno będę odwiedzać nowego bloga :) Ale mam nadzieję, że tego nie usuniesz??? Często zaglądam do archiwum...

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Gratuluję kolejnego "dziecka" ;) Z przyjemnością czytałam Twoje posty na tym blogu i jestem pewna, że będzie tak samo w przypadku MAGDALENA LACH BEAUTY BLOG. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.