6/29/2015

Nowości Peripera/Letnie Szminki i Róże - Recenzje.

Peripera widniała na liście wishlist 2015 i należała do tych kosmetyków, które musiałam wypróbować. Jest zbyt urocza, byłam też ciekawa nowych kolorów i formuł, bo nawet wśród koreańskich blogerek marka uchodzi za bardzo dobrą mimo tego, że jest bardzo tania. Szczególnym powodzeniem cieszą się urocze Peri's Tint. 
Postanowiłam więc kupić kilka różnych kosmetyków, co po filmie Lisy Eldridge z zakupów z Seulu nie było takie trudne :) 
Peripera oznacza wróżkę, z wizerunkiem marki łączona jest rysunkowa postać dziewczynki, która jest zbyt urocza żeby się jej oprzeć.

Peripera Cushion Blusher
Płynny róż w tubce z gąbeczką do aplikacji. Tubeczka zawiera 20ml różu i to jest naprawdę bardzo dużo ... :) mam wrażenie, że przez 3 miesiące używania nic nie ubyło. Stosowanie tego kosmetyku jest niezwykle łatwe, po prostu dociskacie gąbeczkę do policzka, a potem delikatnie rozprowadzacie róż palcem lub pędzlem czy gąbką. Jest to róż o ciekawym pudrowym wykończeniu, który ma dać efekt makijażu tzw. niewinnej i uroczej dziewczyny, co z tym aplikatorem jest bardzo łatwe. Kolory są delikatne i pudrowe, nie spodziewajcie się policzków w kolorach nakrętek :) 
Ten róż będzie szczególnie dobrze się komponował z bladą cerą, więc można go stosować cały rok. Sprawdza się również na ustach jako baza do makijażu. Do wyboru macie 5 odcieni (tutaj możecie obejrzeć całą gamę) - ciężko je się zdecydować tylko na dwa, wybrałam jeden w odcieniu lawendy #05 Lively Lavender (ponieważ nie spotykam się w ogóle z tym kolorem w markach zachodnich) i "pewniak" odcień koralowo-brzoskwiniowy #04 Shy Pink. Kolor lawendowy zdecydowanie zostawiam na zimę. Co jest ciekawe można zdjąć i uprać gąbeczkową nakładkę :) Czy to nie świetny pomysł?
Blusher kosztuje ok 35-40 pln za szt.
Peripera Peri's Tint Water #Candy Juice
Najpopularniejszy produkt marki Peripera to właśnie ten klasyczny tint. Tinty można stosować na usta i na policzki, może być bazą dla intensywnych kolorów szminek. Wodne tinty wchłaniają się szybko w naskórek ust i barwią go na wiele godzin. Na pewno znacie tinty Benefit. Tinty Peripera mają typową formułę wodną, ale co ważne, jako jedne z niewielu nie przesuszają skóry warg. Tint daje delikatny wodny kolor na ustach. Wybrałam nowość kolor proponowany przez markę na wiosnę i lato 2014 i jest to uroczy odcień gumy balonowej z lekkim połyskiem, a nie neonowy róż wpadający w pomarańcz:) Na ustach wygląda pięknie, polubiłam go też na policzkach. To nie ostatni tint Peripera w mojej kosmetyczce! Teraz marzę o pomarańczu i już do mnie jedzie kolor Mandarin Juice :) Peripera właśnie zmieniła kolor zakrętek na opowiadający kolorowi tintu. Pełną gamę kolorystyczną możecie zobaczyć na moim Pintereście.
Peri's Tint/25-35 pln za sztukę. Właśnie wszędzie jest w bardzo niskich cenach promocyjnych :)
 
Peri's Ink #Get the Eye: ostatnim wybranym przeze mnie kosmetykiem jest tzw. Ink czyli rodzaj tintu o żelowo-wodnej formule (podobnie jak tusz). Przypomina w konsystencji trochę nowe szminki Bourjois - ponieważ wygląda na ustach jak szminka z satynowym połyskiem, ale ma trwałość tintu. Jest to bardzo napigmentowana i kryjąca. Kolorystyka całej linii jest nasycona, wibrująca latem - ma się ochotę kupić od razu wszystkie kolory, bo żaden nie przypomina tego, który już masz :) Ma bardzo ciekawy długi i wygięty aplikator, dzięki niemu bardzo łatwo jest nakładać tak intensywny kolor jednym pociągnięciem. Pędzelkiem nie da się prawidłowo nałożyć tej formuły. Również nie wysusza ust i jest bardzo trwały. Pachnie słodko cukierkami.
Peri's INK/29-35 pln za sztukę.
Jestem wielka fanką kosmetyków Peripera, szczególnie do ust; nie sprawdziłam jeszcze kredek i szminek w formie cushion... Mam nadzieję, że Wam się spodobała i może wybierzecie coś z tej oferty na lato. Możecie się jej oprzeć?
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Których sprzedawców na ebay rekomendujesz jako nie sprzedających podrób? Ja do tej pory zaopatrywałam się tylko u polskich dystrybutorów. - irouge; wiedzmolog.blogspot.com (niestety z jakiegoś powodu nie mogę zalogować się na swoje konto google ;/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy na ebayu są o wiele bardziej bezpieczne i 100% niż na allegro, wbrew pozorom. Masz zwrot kosztów w przypadku zaginięcia przedmiotu, nawet jeżeli sprzedawca wysyła ci przesyłkę za darmo. Kupowałam już z Australii, Honkongu, Chin, Korei, Tajwanu i nie miałam przypadku nie, że zostałam oszukana. Każdy stara się jak najlepiej "dopieścić" klienta. Na Allegro czekam na maila z odpowiedzią czasem kilka dni lub nie dostaję go nigdy. Często sprzedawcy z Polski mają w nosie swojego kupującego. Odpowiedzi w tonie "jutro przyjedzie" bez dzień dobry to norma:) Azjatycki sprzedawca jest aż nadto uprzejmy i sumienny. Zawsze otrzymuję maila z potwierdzeniem przesłania paczki i miłego maila po wystawieniu komentarza. Polecam wszystkich sprzedających z opinią super sprzedawcy na początek. PayPal gwarantuje bezpieczeństwo zwrotu kosztów. Nie ma się czego bać.

      Usuń
    2. Ps: możesz założyć nowe konto mailowe i spróbować w ten sposób.

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.