5/19/2015

Müsli MixIt- Zdrowe Śniadanie/Piękno od Środka.

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Ile razy o tym słyszymy? Często, ale i tak nie każdy je śniadanie, przede wszystkim tłumaczymy się brakiem czasu. I mnie to również dotyczy :)
Od kiedy używam blendera wiele się zmieniło, o czym możecie przeczytać tutaj, jeżeli mogę zjeść zdrowe śniadanie przygotowane w sekundę - jestem zachwycona. 
Mam jeszcze jeden problem - uwielbiam podjadać. I wtedy również można sięgnąć po zdrowe mieszanki zbóż, orzechów albo nawet! ciasteczek czy batoników :) 
Na sesji zdjęciowej czasem przez wiele godzin nie można nic zjeść, wtedy zdrowy batonik albo porcja orzechów natychmiast podnosi poziom energii i całkowicie zaspokaja głód :)
Dostałam do wypróbowania nowe musli MixIt, które tym różni się od innych, że możecie skomponować wybraną przez Was mieszankę z bazy jaką stanowi wybrane przez Was zboże, dodajecie orzechy, owoce. I gotowe! Do mieszanki otrzymujecie kolorową tubę do przechowywania.
Marka Mixit oferuje zestawy do wypróbowania, ale możecie też skorzystać z gotowych kompozycji (obecnie pojawiła się na przykład mieszanka majowa).
Oprócz tego w ofercie znajdziecie kasze manną (pyszna!), oraz słodkie przekąski - na przykład czekoladę z dodatkiem suszonych owoców :), batoniki i zdrowe ciasteczka. Przy każdym produkcie Mixit macie podaną ilość kalorii, oraz skład co bardzo ułatwia wybór tym, którzy szczególne dbają o linię. Na przykład: dla nie nie wchodzi w grę mieszanka zawierająca dużą ilość cukru i soli - i tak zjadam jej za dużo, więc znalazłam dla siebie idealną - Dr. Matchatea. W składzie znajdziecie: płatki owsiane, płatki pszenne i gryczane, żurawina, amarantus BIO, pestki dyni, jagoda goi, pistacje, cukier kokosowy, miąsz skórki pomarańczy liofilizowana, herbata matcha w proszku. Takie śniadanie zjem z chęcią :) Nie piję krowiego mleka od lat, zastępuję je mlekiem ryżowym, bądź sojowym, tak przygotowane musli smakuje świetnie, nie za bardzo lubię również zalewanie musli ciepłym mlekiem - lubię chrupać i ta opcja spodobała mi się bardzo :)

Co bardzo mi się spodobało w MixIt?
  • możliwość komponowania własnych smaków
  • produkty bezglutenowe
  • zdrowe przepyszne batoniki (wypróbowałam smak daktylowo-figowy mmmm....)
  • mieszanki orzechów, które są kruche, bardzo wysokiej jakości - nie same fistaszki jak to bywa z niektórymi mieszankami
  • owoce, które nie tracą smaku ani zapachu dzięki metodzie iofilizowania - smakują jak zerwane z krzaka
  • znajdziecie w ofercie musli dla dzieci, wspomagające osoby, które uprawiają sport, musli dla miłośników czekolady, a także dla miłośników chrupania musli na sucho
  • wysoka jakość każdego produktu i dbałość o klienta (dla mnie najważniejsze też jest żeby musli miało optymalny skład, te kupowane w sklepach często są wypełnione płatkami, które można kupić za 1/3 ceny.)
Gdzie kupić MixIt? 
Jest to nowa marka w Polsce, więc na razie możecie kupić ją poprzez odbiór osobisty w Warszawie, albo wysyłkowo - zajrzyjcie na stronę: www.mixit.pl. To dla mnie jedyny minus, mam nadzieję, że wkrótce pojawi się w sklepach :)

FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Kurcze super sprawa, nigdy nie mogłam znaleźć takiego musli, które będzie mi całkowicie odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę chrupkie, smaczne i te owoce sa niesamowite :)

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.