3/11/2015

Serum Azelo-Oliwkowe Biochemia Urody - Odnowa Skóry na Wiosnę/Recenzje.

Wczesną wiosną, kiedy wychodzimy na pełne słońce wszystkie "zamiecione pod dywan" niedoskonałości w wyglądzie skóry będą widoczne. Zazwyczaj po zimie borykamy się z przesuszoną, odwodnioną, pozbawioną blasku skórą, która często bardziej się przetłuszcza... bo musiała bronić się w jakiś sposób przed skutkami działania: wiatru, klimatyzacji, niskich i wysokich temperatur, które skrajnie na nią działają.
Dla polepszenia stanu skóry wybrałam Serum Azelo-Oliwkowe z Biochemii Urody. Ponieważ kosmetyk spisał się na 150% i używam go ponad 5 miesięcy, chciałam podzielić się z Wami recenzją na jego temat.

Biochemia Urody jest słynna z działania innych rodzajów serum. Jeżeli nigdy nie kupowałyście kosmetyków tej marki, są to preparaty do samodzielnego"mieszania", dzięki temu ich działanie jest optymalne. Wg. mnie jest to najlepsza marka produkująca kosmetyki tego typu. Może nie ma najpiękniejszych opakowań, ale dla mnie najważniejsze jest działanie i potwierdzona przeze mnie i tysiące kobiet skuteczność. Dużym plusem jest to, że dostajecie gotowy zestaw, a "wyprodukowanie" serum czy kremu jest łatwiejsze niż zrobienie budyniu :) i nie zajmuje więcej niż 15 min. Bardzo poprawiły się też przesyłki od BU, czekamy już tylko ok. 3 dni.

Moje odczucia:
Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że napięcie i nawilżenie skóry bardzo się poprawiło i utrzymywało się przez cały dzień, serum nie roluje się i z tego względu jest doskonałe do stosowania z innymi kosmetykami i pod makijaż.
Skóra jest wygładzona, tworzy się na niej lekka powłoczka - można porównać to do działanie niektórych baz pod makijaż.
Stosowałam serum głównie na noc, szczególnie w okresach kiedy moja skóra "szalała" i pojawiały się na niej niespodzianki (można stosować je tylko miejscowo). Dzięki zawartości azeloglicyny krostki, miejsca po nich goją się bardzo szybko, składnik ten dba również aby nie powstawały przebarwienia, zauważyłam też, że pory w miejscach gdzie były rozszerzone musiały się zwęzić, bo makijaż wyglądał lepiej i trzymał się dłużej. Skóra wyraźnie z dnia na dzień jest bardziej klarowna i przejrzysta, miałam wrażenie, że kosmetyk wpływa nie tylko na produkcję sebum, ale powoduje szybsze złuszczanie martwego naskórka, przez co poprawia się koloryt i blask.
Najciekawsze jest dla mnie to, że serum działa tak delikatnie, że mogłam je stosować w okolice oczu, gdzie mam najwięcej przebarwień. Serum starczyło mi dokładnie na 5 miesięcy, ale stosowałam je raz dziennie (starczą ok 3-4 krople).
  • skład: mleczko oliwkowe (wyciąg z liści oliwnych) , azeloglicyna, potrójny żel hialuronowy, mleczan sodu, niacynamid (pochodna wit.B3) 
  • działanie: dzięki zawartości azelogilcyny, serum ma działanie: rozjaśniające przebarwienia, potrądzikowe i posłoneczne, działanie przeciwzapalne i gojące, zmniejsza produkcję sebum; nawilża i uelastycznia skórę, zwężające pory skóry; mleczko oliwkowe, żel hiarulonowy, mleczan sodu dbają o dogłębne nawilżenie 
  • dla kogo: skóra trądzikowa, trądzik różowaty, skóra naczyniowa, skóra normalna, mieszana, tłusta, delikatna i wrażliwa, skóra z przebarwieniami typu ostuda, przebarwienia posłoneczne, potrądzikowe, hormonalne, skóra z okresowymi wypryskami; bez względu na wiek
  • konsystencja: lekka, biała emulsja, bardzo płynna, ale gęściejsza od toniku
  • cena, gdzie kupić: 28,50pln 45ml/strona Biochemii Urody 
Podsumowując jest to wspaniały, skuteczny produkt za niewielkie pieniądze. Serum trafiło na mojej półce do kategorii "must have" i na pewno będę do niego wracać. Jest to doskonałe serum na okres wiosenno-letni, możecie stosować je z powodzeniem bez strachu przed przebarwieniami słonecznymi. Dla osób borykających się z trądzikiem będzie to strzał w 10 :) spróbujcie jeżeli będziecie mieli okazję.
Pomocne linki: Moje dwa ulubione serum z BU: Serum Rozjaśniające Extra 7/4 recenzjaSerum Flavo C recenzja
FirmaKokarda

6 komentarzy:

  1. Witaj, Właśnie przymierzam się do zakupów z Biochemii Urody i zastanawiam się czy lepiej kupić zrecenzowane przez Ciebie serum czy olej marula http://www.biochemiaurody.com/sklep/oil-marula.html, czy możesz polecić do cery wrażliwej, naczynkowej, na której pojawiają się czasami wypryski.

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Magda! Dziękuje za komentarz :) najlepiej byłoby kupic oba kosmetyki - wersja optymalna. Ale zdecydowanie przy skórze wrażliwej i naczyniowej z wypryskami serum azelo bedzie świetne. Jest szczególnie polecane nawet przy trądziku różowatym.
    Daj znać czy pomogło. Marula stosowany na noc daje odżywienie i wygładzenie, mogłabyś nawet mieszać je z kremem lub serum. Często dodaje krople do kremu BB albo podkładu zeby był świetlisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:) Przekonałaś mnie do zakupu serum, a nawet zachęciłam swoją teściową :) Czy mogę jeszcze o coś podpytać, jaki podkład / krem BB poleciłabyś do cery bardzo wrażliwej, naczyniowej z wypryskami?
    Serdecznie pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. To zawsze jest trudne - najlepiej iść do perfumerii i próbować, aż do skutku. Sprawdzić jaka formuła Ci odpowiada - o moich ulubionych możesz przeczytać na blogu. Z kremów BB najtańszym i bez parabenów jest MIssha Signature Real Complete. Można go kupić na Ebayu, bardzo też lubię TonyMoly BCDation, Shiseido Perfect Refining. Wszystkie te podkłady są bardzo lekkie o średnim wykończeniu, radziłabym kupić jeszcze korektor miejscowy - najlepiej trwały MUFE, lub Missha, Kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję :) Zaciekawiłaś mnie TonyMoly BCDation. Zamówię próbkę, aby wypróbować.
    Twój blog jest dla mnie skarbnicą wiedzy!!!
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję :)))
      napisz mi jak sprawdzi się u Ciebie TonyMoly - polecam starszą wersję :) również Cię pozdrawiam!

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.