3/18/2015

Dwie Magiczne Gąbki do Makijażu - Aplikacja Kremów BB i Podkładów.

Są gąbki, które z powodzeniem zastępują pędzle. Kiedy pierwszy raz użyłam Complexion Sponge, 
przestałam wogóle po nie sięgać. I trwało to kilka miesięcy :) 
Często piszecie, że podkład się źle rozprowadza, tworzą się smugi, trudno jest nałożyć precyzyjnie korektor pod oczy. Na szczęście ktoś wpadł na pomysł wyprodukowania Beauty Blenedera, gąbki rewolucji w kształcie małego, różowego jajeczka. Na początku było to niedopomyślenia, że gąbka kosztuje ok 100 pln?!  
Oczywiście Beauty Blender jest doskonały, ale wciąż pozostaje kwestia zapłacenia za niego 100 pln :) Szukając alternatyw, które NICZYM się od niego nie różnią, trafiłam na swoje dwa typy. Pierwszy z nich znacie już pewnie doskonale to: Complexion Miracle Sponge Real Techniques na Air Cushion Puff IOPE trafiłam niedawno. Gąbka Real Techniques towarzyszy mi na sesjach, Aritaum mogę zabrać ze sobą wszędzie i mam ją w kosmetyczce, lubię też robić nią rano makijaż bo zajmuje to 30 sekund. Obie gąbki są do stosowania płynnych kosmetyków. Nie myślcie, że płacicie za zwykłą gąbkę z drogerii, która wypije podkład i za bardzo nie pomoże w aplikacji. Te gąbki to technologiczny cud :) 

 Aritaum IOPE Air Cushion Puff

Air Cushion jest gąbką do kompletu najsłynniejszego IOPE Air Cushion, więc jest naprawdę wysokiej jakości. Możecie kupić wiele różnego rodzaju gąbek cushion sprzedawanych samodzielnie. 
Jak pisałam w poście na temat trendu "cushion" w kremach BB i CC, niezbędnym i najważniejszym elementem tego rodzaju podkładu jest aplikacja. Aplikacja: gąbeczka ma mikro-porowatą strukturę dzięki czemu perfekcyjnie nabiera podkład i tak jak Beauty Blender "oddaje" go w całości. To niesamowite, że ten typ gąbek nie wchłania podkładu! przez co go nie tracicie. Wystarczy ruchem "pac, pac" :) oklepać całą twarz dla bardziej kryjącej aplikacji, jeżeli ma być delikatniejsza przesuwamy gąbkę jak pędzel po powierzchni skóry. Dla ułatwienia ma z jednej strony ciemny kolor. Może być granatowa, czarna, różowa - chodzi o to, żeby było widać gdzie i ile podkładu znajduje się na gąbce. A efekt? Jednolicie, niewidocznie nałożony podkład  - więc skóra wygląda jak po obróbce w Photoshopie. W przypadku tej gąbeczki sprawdzi się każdy typ podkładu: wodnisty lub bardzo gęsty; możecie również nałożyć nią róż, oraz blendować korektor. Air Puff można stosować na sucho lub na mokro. Tipy: moją ulubioną metodą jest spryskanie gąbki nawilżającą lub utrwalającą mgiełką - dzięki tej technice makijaż wygląda bardzo świeżo i świetliście i jest bardzo trwały. Jak myć? Raz na 3 użycia. Czego nie należy robić to skręcać i wyciskać jej powierzchni. Najlepiej jest nalać na nią odrobinę mydła w płynie i delikatnie wyciskać, aż do oczyszczenie, dokładnie wypłukać i odłożyć do wysuszenia. 
Gąbki kosztują od 14 pln na Ebayu, ja już zamierzam dokupić więcej.

 Real Techniques MIracle Complexion Sponge
Miracle Sponge Real Techniques zmieniała bardzo wiele w mojej pracy, mogę malować szybko i precyzyjnie co w przypadku pracy na planie jest bardzo ważne. Jest to moje odkrycie 2014 i trafiła na listę moich niezbędnych kosmetyków.
Ma jajowaty kształt z jedną spłaszczoną stroną, którą bardzo wygodnie można nałożyć podkład, czubkiem dotrzecie do miejsc pod oczami w okolicach oczu, oraz zakamuflujecie niechciane małe defekty na skórze. Można stosować ją tylko na mokro, po zmoczeniu wyciskamy nadmiar wody, gąbka powiększa się o 50% i już można zacząć malowanie. Aplikacja jest taka sama jak w przypadku Air Cushion, dociskamy ją miejsce przy miejscu lub przesuwamy po skórze. Również można nią nakładać róż w kremie i korektor, zblendować kontury twarzy, nałożyć rozświetlacz. Wszystkie kosmetyki muszą być kremowe lub o bazie wodnej.
Jest to wspaniały gadżet wart każdej złotówki, wciąż dokupuję kolejne. Jak myć? Tipy: jeżeli pracujecie z wieloma osobami możecie raz na jakiś czas wyparzyć gąbkę w mikrofalówce. Nasączoną wodą i już umytą gąbeczkę wkładamy do miseczki z wodą i do mikrofalówki na ok 30 sec. Po takim wyparzaniu jest znowu całkowicie czysta i wolna od bakterii. Najlepiej myć ją po każdym użyciu, wodą z mydłem, bardzo dobrze wypłukać.
Kupicie ją na Allegro i w sklepach internetowych w cenie od 24 pln.

Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje gąbeczkowe wybory i, że spróbujecie obu! Na prawdę warto.
FirmaKokarda 

8 komentarzy:

  1. Mam real techniques i w sumie jest ok poza tym ze nie mogę jej niczym doprać a wcale nie używam trwałych podkładów. Ale przyznaję że nie piore jej zaraz po użyciu tylko wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta gąbka nie wygląda jak po zakupie :) kiedy się jej używa. Ale to mały minus w porównaniu z tym jak działa. Spróbuj twardego mydła do skóry tłustej - lepiej oczyści ją z podkładów. Ja mam naturalne mydło indyjskie do skóry tłustej, potem jeszcze używam płynu do naczyń :)

      Usuń
  2. Ja stosuję Beauty Blender i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wyboru :) wolę kupić jakiś świetny podkład albo pędzel, bo jednak gąbkę wyrzucisz. Zdecydowanie jest za droga, chociaż bardzo dobra. Nawet Amerykanki twierdzą, że jest za droga :) a dla naszych polskich kieszeni, to już horrendalnie :)

      Usuń
  3. A ja się nie zgodzę,ze gąbeczki do poduszek koreańskich nie wchłaniają podkładu: wyprałam swoje i przy płukaniu widać było,ze fluid w nich siedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak oczywiście nie w 100 % - w porównaniu do wielu gąbek profesjonalnych marek i innych, te gąbki zatrzymują tylko ok 20% podkładu.

      Usuń
  4. A ja chętnie wypróbowałabym obu a szczególnie koreańską, szkoda tylko, że nie można jej kupić na all.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.