2/13/2015

Cheap&Chick - Jessup Make Up Brushes.Tanie i dobre/Jessup Pędzle do Makijażu.

Ponieważ mamy już prawię połowę lutego(???!!!) postanowiłam się nie ociągać i przygotować szybki, krótki post, który Was może zainteresuje. Niestety do tej pory nie miałam czasu skończyć podsumowań 2014 ... :)

W zeszłym roku obejrzałam recenzje pędzli Jessup i wszystkie użytkowniczki były bardzo zadowolone... Do tego stopnia, że niektóre z blogerek twierdziły, że przestały używać swoich drogich, markowych pędzli :) Jeżeli lubicie pędzle Real Techniques, te również powinny się Wam spodobać. Jakościowo są bardzo porównywalne.
Pędzle Jessup są nazywane tanim odpowiednikiem amerykańskich pędzli Sigma. 
Kupiłam je na Ebayu, przyjechały do mnie z Chin. Jak się można domyślić są produkowane w Chinach. Nie mają etui, ale każdy z nich jest zapakowany w oddzielną, zabezpieczającą folię.

Zalety:
  • BARDZO tanie! komplet 10 sztuk kosztuje tyle co jeden pędzel z włosia syntetycznego:) za komplet złoto-czarny zapłaciłam ok 17 zł, za komplet biały ok. 21 pln 
  • syntetyczne - pędzle z włosia wiewiórki, borsuka są doskonałe, ale jeżeli mogę wybrać wybieram pędzle syntetyczne 
  • bardzo wytrzymałe, nie gubią włosków, łatwo je umyć, szybko schną; myję je mydłem naturalnym i szamponem do włosów, mam je już kilka miesięcy i żaden z nich nie zmienił kształtu, nie rozkleił się 
  • są ładne :) i estetyczne - można wybrać dowolne kolory rączek i metalowego łączenia
  • ponieważ jest to duplikat Sigmy, każdy pędzel ma przemyślany kształt i doskonale się go używa; kupiłam głownie pędzle do makijażu oka, ale używam ich do nakładania korektora, podkładu, rozświetlania
  • są miękkie i delikatne, czasem może zbyt "gęste" i sztywne, ale nie przeszkadza mi to aż tak bardzo; moje klientki i modelki zawsze pytają co to za miłe pędzelki, ponieważ nie podrażniają delikatnej skóry powiek
Wady:
  • brak!
  • no logo - jeżeli lubicie markowe kosmetyki odradzam zakup - mi jest akurat obojętne czy używam Chanel czy Jessup
Jeżeli pędzle Was zainteresowały - polecam! Za taką cenę warto je sprawdzić, będą też świetne dla początkujących. Pędzle Jessup mają również 5 bardzo dobrze wyglądających pędzli kabuki w równie atrakcyjnej cenie.
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Wow wyglądają pięknie :) i ta cena :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o nazwę użytkownika z ebay :) chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.