12/30/2014

Nuxe Réve de Miel - 20 Lat Kultowego Balsamu do Ust.

Jeszcze na koniec roku zdążę napisać o małych zakupach, które zrobiłam na początku sale - w końcu wpadł mi w ręce kultowy balsam do ust marki Nuxe - Réve de Miel.
Nuxe jest marką francuską, dostępną w aptekach, jej kosmetyki są chwalone na całym świecie i na pewno znacie je ze wspaniałego olejku do ciała.
Dzisiaj chciałam napisać dlaczego warto mieć ten mały i przydatny gadżet w kosmetyczce, nawet jeżeli się nie malujecie - balsam do ust ma każdy. Jest teraz duże zainteresowanie "gadżetami" typu Eos czy Balmi, ale na prawdę nie warto ich kupować. Oba sprawdziłam - odradzam, zdecydowanie na pierwszym miejscu stawiam Carmex lub maść z witaminą A.
Jeżeli coś warto mieć to na pewno Nuxe. Od kiedy pamiętam, chciałam kupić ten balsam, a przecena - 40% bardzo pomaga z w takich decyzjach (cena standardowa to ok 43 pln/15ml).

Skład: na pierwszym miejscu w składzie znajdziecie: wosk pszczeli, masło shea, lecytynę, miód akacjowy, olejek z grejpfruta, wyciąg z soi, olejek z róży, olejek z cytryny, alantoinę, wyciąg z nagietka, rumianku i słonecznika oraz witaminę E. Potem opis się kończy - marka podaje że 80% składu jest całkowicie naturalne - balsam tak jak i szminki do ust warto mieć dobrej jakości, wszystko jest wraz z pokarmami wchłaniane bezpośrednio do organizmu.
A ja z ręką na sercu najczęściej używam właśnie balsamów do ust.
Konsystencja i działanie: balsam ma wygląd wosku pszczelego, jest dosyć twardy, ale topi się pod wpływem ciepła; bardzo wydajny; nie pozostawia na ustach śliskiej powłoczki i połysku, więc jest doskonały do makijażu, szczególnie do matowych szminek. Usta stają się natychmiast odżywione i gładkie - nie potrzebujemy po nim ponownego nakładania, wchłania się i utrzymuje przez wiele godzin. Spodoba się również mężczyznom :) Przepięknie, naturalnie pachnie - trochę miodem, ale przede wszystkim grejpfrutem i cytryną. Każde sięgnięcie po niego jest czystą przyjemnością. Polecam stosować przed snem, rano usta są gładkie bez skórek; testowałam go też teraz przy mrozach i również się sprawdził.
Opakowanie: matowe, eleganckie szkło; teraz możecie kupić Reve de Miel w opakowaniu z okazji 20-lecia kosmetyku, do wyboru z różową, żółtą lub zieloną nakrętką.
Wrażenia: zasługuje na koronę, którą teraz ozdobione jest teraz opakowanie, na pewno zostanę jego wierną użytkowniczką prywatnie i w pracy.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.