11/27/2014

Perfect & Simple Holiday Cherry Lips/Świąteczny Makijaż Ust z Nową Kredką Maybelline - Color Drama Lip Pencil.

Czerwone usta to dla mnie synonim makijażu świątecznego, pasuje do małej czarnej, którą zazwyczaj nakładam przy świątecznym stole - elegancki i kobiecy, musi być trwały i prosty do wykonania. Ma jeden minus trzeba go poprawiać, ale istnieją kosmetyki, które rozwiązują ten problem. 
Nie ma chyba nic łatwiejszego niż jeden produkt, który zastąpi szminkę i konturówkę, daje modne matowe wykończenie i jest trwały.
Ostatnio na wielu blogach i vlogach pojawia się wciąż od nowa jedna kredka do ust: Color Drama Velvet Lip Pencil Maybelline, jest już oficjalnie nazwany nowym duplikatem dla kredek NARS tylko, że lepszym (?!). Jak mógłby nie pojawić się w mojej kosmetyczce?! Minus - całkowita niedostępność na rynku polskim - tak jak w przypadku większości cieni Color Tattoo, marka Maybelline nie ma chyba pomysłu na to żeby wprowadzić ten produkt na rynek polski. Wielka szkoda... :(
Oczywiście udało mi się go odnaleźć w mojej ulubionej perfumerii online iPerfumy.pl w cenie 19 pln za sztukę. Kupiłam dwa kolory: Ligh it Up #404, który okazał się odpowiednikiem mojej ulubionej kredki Cherry MAC, oraz #410 Fab Orange, nasycona czerwień z domieszką pomarańczu. 

Nie ma nic prostszego niż pomalować usta tymi kredkami, rozprowadzają się lekko i miękko, mają przyjemne, welwetowe wykończenie (mat z odrobiną satynowego połysku) i na prawdę nie wysuszają ust. Kolory są przepiękne, nasycone, głębokie - nikt by nie powiedział, że jest to szminka za 19 pln :) do tego wielki uśmiech, odrobina złotego cienia, rozświetlacz na policzki i jesteście gotowe na świąteczną kolację.

Pomocne linki:
FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna :) przymierzam się do zakupu czerwonej szminki, ale kredki też pomogą, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto i mają całkiem spory wybór kolorów :)

      Usuń
  2. świetna :) chociaż ja dla siebie wolałabym jakiś odcień różu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są róże i bardzo piękna fuksja. Może cos znajdziesz. Te szminki mają małą gamę kolorystyczną. Może wejdzie do Polski nowa kolekcja szminek matowych w sztyfcie Maybelline? Chociaż nic na to niestety nie wskazuje :)

      Usuń
  3. W czerwonych ustach zawsze się czuję trochę dziwnie, ale może to dlatego, że nigdy nie noszę i tylko próbuję w domu... Musę się w końcu przekonać chyba :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.