11/04/2014

Ciracle Red Spot Cream - Kojący, rozjaśniający krem na wypryski.

To jeden z kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie mojej półki w łazience.
Moja skóra "oszalała" i nagle zrobiła się miejscami tłusta i skłonna do wyprysków. Takie rzeczy po 30? No cóż widocznie właśnie wtedy mogą się zdarzyć :) ale znalazłam ten krem.
Jest to jeden z najchętniej kupowanych kremów w Korei przy problemach z trądzikiem i uporczywymi wypryskami. Każdy kto go używa świadczy o jego skuteczności - ja także mogę się pod nim podpisać z czystym sumieniem. Stosuję go na zaognione miejsca, rozwijające się "niespodzianki" w każdym stadium. Na opakowaniu znajdziecie uroczą dziewczynkę, która na pewno wygrała wojnę ze swoimi wypryskami :)))

Jak używać?
Wystarczy wieczorem posmarować niespodziankę odrobiną Red Spot Cream, a rano nie ma po niej śladu. Jeżeli jest w bardziej zaawansowanym stanie, krem goi ją szybciej i uspakaja skórę.
Polecany jest przede wszystkim przy pozbywaniu się zmian i głębokich blizn potrądzikowych - to jest jego główna zaleta. Blizny po wypryskach czasem są widoczne miesiącami, z tym kremem, możecie się ich pozbyć w parę tygodni. Wyraźnie rozjaśnia i leczy skórę.
Można stosować go również pod makijaż. Nie wysusza skóry - wręcz przeciwnie nie ma żadnych nieprzyjemności takich jak: łuszczenie, wysuszenie. Ma przyjemną gęstą, kremową konsystencję - zawsze przy stosowaniu używam szpatułki. Ważne żeby w trakcie stosowania używać go na suchą skórę i nie łączyć z innymi kosmetykami.
Red Spot Cream stosuję tylko do-miejscowo na noc, na dzień używam z serum z wit. C C20 OST oraz Serum Rozjaśniającym lub Azelo-Oliwkowym z Biochemii Urody żeby wspomóc skórę w walce z przebarwianiami + oczywiście wysokie filtry.
Krem jest bardzo wydajny - mam go ponad pół roku, a nie zużyłam nawet 1/3. 
Co zawiera?
W składzie znajdziecie min. cynk, olejek z drzewa herbacianego, wyciąg z Centelli - działanie rozjaśniające (Wąkrota Azjatycka), wyciąg z kwiatów Robinii Akacjowej.
Dostępna są teraz dwie wersje kremu: z wizerunkiem dziewczynki z 2013 r, wersja ulepszona bez parabenów, krem jest w kolorze białym, oraz starsza wersja, krem w kolorze jasnozielonym, w całkowicie białym opakowaniu.
Krem kosztuje ok. 58 - 64 pln możecie kupić go na Ebayu, polecam Wishtrend.

Linki do pomocnych recenzji:
Serum Rozjaśniające Biochemia Urody
Serum OST C20/serum z 20% wit C.

FirmaKokarda

2 komentarze:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.