9/01/2014

Tosoowong Pore RX/ Baza Wygładzająca i Minimalizująca Pory/Zmniejszanie Porów #2.

Kolejnym kosmetykiem z serii: "Zmniejszanie Porów" jest serum koreańskiej marki Tosowoong i jest to mój must have i na pewno kupię kolejne opakowania. Chciałam je bardzo gorąco polecić tym, którzy borykają się z rozszerzonymi porami, tłustą skórą; lub tym którzy po prostu szukają bazy pod makijaż.
Przy zakupie kosmetyków innej marki otrzymałam mały pakiet próbek najsłynniejszych kosmetyków marki Tosowoong: serum, RX maskę oczyszczającą, mleczko do demakijażu, oraz kremy z filtrami. Od razu zachwyciłam się serum zmniejszającym pory i maseczką oczyszczającą Platinum Miracle Tightening Mask. Mała próbka starczyła mi na około 2 tyg. codziennego stosowana i całkowicie przekonała mnie do zakupu.
Tosowoong specjalizuje się w dziedzinie zmniejszania porów, ma bardzo dobrą linię dla skór trądzikowych i tłustych. Produkują wspaniałe elektryczne szczoteczki 4D do oczyszczania twarzy (cały czas zastanawiam się nad zakupem :)), oraz szczoteczki manualne. 

Tosowoong Pore RX Tightenig Serum
Działanie: produkt ten należy stosować jak bazę pod makijaż, jest to ostatni krok pielęgnacji po demakijażu i nałożeniu odpowiedniego kremu. Serum nadaje się do każdego typu skóry z rozszerzonymi porami. Można nakładać je na makijaż w ciągu dnia, np. na strefę T. Wygładza, udoskonala w widoczny sposób skórę, lekko ją matuje. Przypomina mi bardzo w działaniu serum Benefit Porefessional, pokrywa skórę cieniutką, jedwabistą warstewką, hasło reklamowe tego serum to "skóra jak porcelana", coś w tym jest! Skóra jest fantastycznie wygładzona i zmatowiona. 
Opakowanie jest niezwykle poręczne, lekkie; serum ma przejrzysty kolor, jest bardzo zwarte i BARDZO wydajne. Nie złuszcza się tak jak na przykład bazy Smashbox, łączy się świetnie z podkładami, kremami BB, CC, oraz kremami tonującymi. 
Skład: wyciąg z kwiatu kamelii, białe złoto oraz polimer sylikonowy; serum wpływa również na wygajanie zmian takich jak krostki, wpływa na zmniejszenie oleistości skóry, nie wysusza. Nie zauważyłam żadnego "zapychania" jeżeli ktoś się tego obawia. 
Stosuję je na sesjach zdjęciowych, przy makijażach ślubnych i przy swoim dziennym makijażu. 
Gdzie je kupić: serum kupicie przez Ebay, można je wylicytować w aukcji za 32 pln/30ml (u przedstawiciela marki Tosowoong). 
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Słyszałam sporo dobrego o tej firmie, ale jeszcze nic nie miałam. Moim kraterkom wystarcza zwykły makijaż i znikają uf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest warte spróbowania, tym bardziej, że zdarzają się aukcje z licytacją :)

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.