9/03/2014

Cudowny Olejek Marula - Mincer Marula Gold Elixir/Recenzje.

Ponieważ pojawiło się w mojej łazience wiele nowych kosmetyków i nie tylko!, część z nich wciąż czeka na recenzję, postanowiłam na chwilę przerwać cykl "zmiejszanie porów" i przedstawić Wam mój kolejny must have i ulubieńca. Jest ze mną tylko 2 tygodnie, ale jestem już pewna, że pozostanie w mojej kosmetyczce jako niezbędnik. Jest to olejek marula, który mogę stosować do twarzy, ciała i włosów. Nie jest on jeszcze tak powszechnie znany w Polsce jak olejek arganowy i Mincer jest na razie jedyną marką, która ma w swojej ofercie czysty olejek marula, zakup olejku online jest już dosyć droga (ok.100 zł razem z przesyłką).
Wcześniej używałam (czystego): olejku arganowego, olejku migdałowego, olejku z awokado (możecie znaleźć ich recenzje na blogu). Działanie olejku marlua jest najbardziej zbliżone do działania olejku arganowego.

Skąd pochodzi olejek marula?
Olejek marula tak jak olejek arganowy jest olejkiem pochodzącym z kontynentu afrykańskiego. Pozyskuje się z pestek owoców drzewa marula zwanego "drzewem słoni", poprzez tłoczenie na zimno (słonie uwielbiają owoce z tego drzewa). Owoce marula są bogate w witaminę C - mają 8 razy więcej tej witaminy niż pomarańcze! Olejek jest źródłem NNKT (jednonasycony kwas oleinowy), oraz antyoksydantów, dlatego również jest nazywany afrykańskim złotem, ze względu na drogocenne właściwości. Czym się różni od oleju arganowego? Jego przyswajalność i wchłanialność jest o wiele lepsza, ma konsystencję jakby "suchego" olejku - po posmarowaniu, skóra wypija jego nadmiar natychmiast i nie pozostaje tłusta warstwa, skóra jest odżywiona, nawilżona ale nie tłusta. Co dla mnie jest wielkim plusem.

Dla kogo? 
Marula doskonale nadaje się pod makijaż dla każdego typu skóry poza tłustą, do wygajania zmian trądzikowych, do stosowania na suche końcówki włosów, kolana, łokcie - wszędzie tam gdzie skóra jest sucha, odwodniona i potrzebuje natychmiastowej regeneracji, również sprawdzi się w przypadku blizn i rozstępów skórnych. Na przykład po uporczywym trądziku, w trakcie kuracji lekami, dla kobiet w ciąży.
Niestety kończy się lato i bardzo często po kilku miesiącach przebywania na silnym słońcu nasza skóra jest wysuszona, osłabiona, pojawiają się zmarszczki w kącikach oczu, czasem wokół ust, może się tak dziać niezależnie od wieku. Stosowanie w takim przypadku na noc (w połączeniu z kremem, lub serum) olejku marula przynosi efekt gładkiej i odżywionej skóry. Polecam ten olejek dla osób w każdym wieku. Olejek jest niezwykle wydajny - wystarczą 3 krople na całą twarz.
Marula Gold Elixir Mincer to czysta postać tego olejku, w linii Marula Gold Mincer znajdziecie kremy na dzień i na noc, krem pod oczy, emulsję do demakijażu - ja czekam na produkty do ciała. Olejek w szklanej buteleczce z pipetką kosztuje ok 23/30ml pln.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. Anonimowy9/03/2014

    Skład tego olejku to Sclerocaryna Birrea Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate/Caprate , ma emolient, czyli nie jest on taki do końca czysty, niestety, a przynajmniej według moich kryteriów ;) Firma Biolander wprowadziła do swojej oferty olejek marula w korzystnej cenie, sama niedługo zacznę go testować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.