8/15/2014

Skinfood Black Sugar Mask/Zmiejszanie Porów.

Zdecydowałam napisać więcej o zmniejszaniu porów i wygładzaniu skóry. Bardzo często dostaję zapytania na ten temat, boryka się z tym wiele osób w różnym wieku. Może być to spowodowane genetyką, przebytym trądzikiem albo porą roku; latem pory naturalnie pracują intensywniej; skóra tłusta ma naturalnie rozszerzone pory, przy skórach mieszanych zdarza się to w strefie T.

Dla ułatwienia dodałam tag "zmniejszanie porów",  dzięki niemu odnajdziecie na blogu wszystkie posty związane z tym zgadaniem. Postaram się przygotować oddzielny post z listą recenzowanych już kosmetyków i kuracji. Pięć moich ulubionych sposobów na wygładzenie i złuszczenie skóry znajdziecie na przykład tutaj.
Co jest najważniejsze w przypadku kiedy Wasze pory są rozszerzone, makijaż wygląda nieestetycznie i nie możecie sobie z tym poradzić?
  • pielęgnacja wieloetapowa + demakijaż wieloetapowy
  • dogłębne oczyszczanie (rano i wieczorem)
  • złuszczanie naskórka ( regularnie kilka razy w tygodniu)
  • preparaty o lekkich konsystencjach
  • preparaty pomocnicze (serum, bazy, maski) 
Skinfood Black Sugar Mask - to maseczka, która pomoże Wam oczyścić i złuszczyć skórę co natychmiast wpłynie na zwężenie porów, a substancje aktywne będą mogły szybciej wniknąć w skórę przy stosowaniu następnego kroku w pielęgnacji.
Maska ma tysiące wielbicieli :) kiedy oglądałam filmiki na You Tube wszyscy wychwalają ją pod niebiosa. Jest do tego stopnia popularna, że marka Skinfood zdecydowała się na dwie dodatkowe wersje: Sugar Strawberry Mask (wersja z drobinami "pestek" truskawek i olejkiem z truskawek, na pewno pięknie pachnie, wiec polecam ją wielbicielkom tych owoców), oraz Sugar Honey Mask (wersja dla bardzo suchej skóry z miodem).
Działanie:
Maska ta ma działanie głęboko oczyszczające i złuszczające, ale nie tylko, ponieważ dzięki zawartości minerałów i witamin rewitalizuje skórę.
Skład i konsystencja:
Maska ma postać gęstego, brązowego żelu z drobinkami, łatwo wyczuć zapach brązowego cukru (cukier brazylijski) i wg. mnie trawy cytrynowej - dla mnie jest to bardzo odprężające. Jeżeli użyjecie jej nieodpowiednio ławo się do niej zniechęcić. Koniecznie musi być nałożona na wilgotną i oczyszczoną już skórę (jest to doskonałe uzupełnienie wieczornego oczyszczania skóry z resztek makijażu, kremów z filtrem etc.)
Sposób użycia:
Najlepiej działa kiedy zrobicie ją wieczorem, po demakijażu np. olejami, żelem.
Należy nałożyć niezbyt grubą warstwę maski na wilgotną skórę i LEKKO wmasować, szczególnie te okolice gdzie pory są rozszerzone, może być to strefa T lub policzki. Następnie pozostawiamy maskę na około 10-15 min na twarzy. Wchodzę wtedy pod prysznic - a maska spokojnie działa... :) po tym czasie masujemy jeszcze raz skórę, dodając odrobinę wody, wyraźnie czuć jak zawarte w niej olejki emulgują, cukier się rozpuszcza, a skóra jest tak GŁADKA!, czysta i nawilżona... Ponieważ granulki cukru są duże i dosyć twarde naprawdę trzeba masować skórę minimalnie, żeby jej nie podrażnić.
Jak często?
Możecie robić ją nawet codziennie przez jakiś czas, potem 2-3 razy w tygodniu.

Przyznaję się, że jest to już mój must have... od razu dokupiłam krem do rąk z tej serii, polubiłam tak bardzo zapach tej linii i jej działanie.
Zachęcam Was do wypróbowania Black Sugar Mask, tym bardziej, że nie jest to drogi produkt. Kosztuje ok 34-36 pln/100 gr na Ebayu.
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Jest wiele produktów które są recenzowany na twoim/waszym blogu które z chęcią bym zakupiła,problemem jest możliwośc ich zakupu,niestety nie mogę korzystać z ebay,na polskich stronach z azjatyckimi kosmetykami zazwyczaj brakuje tego czego się szuka,a jedna ze stron mimo początkowej dobrej współpracy ,najzwyczajniej przestała grać fair i mimo nadesłanej dosć sporej wpłaty (ok.200zł) po prostu nie przysłała produktów ,również kontakt został przerwany konkretnie pinkmelon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Natalia Choung - bardzo mi przykro, że kupowałaś w takim sklepie, od dawna słyszałam, że zwyczajnie okradają klientów :( Bardzo polecam kupowanie na Ebayu, jest tam wiele profesjonalnych sklepów. Na przesyłki z Tajwanu, Honkongu, Korei czekam tylko tydzień lub 10 dni, w większości masz gwarantowany zwrot gotówki jeżeli prodkuty nie przyjdą. Polecam też sklep Azjatyckiego Cukru, oraz mojego sprzedawcę na Allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36757317 kimchi_kapusta (była Haarajuku). Wystarczy do niej napisać na pewno wszytko Ci wynajdzie w sieci. Powodzenia!

      Usuń
  2. Anonimowy8/18/2014

    Ale niespodzianka! Nie było mnie na Twoim blogu przez jakiś czas, teraz weszłam i pierwszy wpis jest o produkcie, który właśnie mam na twarzy:D hahaha ale zbieg okoliczności.
    Jestem w tym szerokim gronie wielbicieli tej maski, jaki i ogólnie marki Skinfood.
    Piękny zapach to tylko preludium do cudów jakie ten produkt wyczynia. Skóra jest gładziutka i świeża.
    Zanim kupiłam tą maskę, wcześniej używałam oczyszczającego oleju z serii black sugar i nim też jestem zachwycona. Dobrze usuwa cały makijaż (przyznam tylko, że z niektórymi maskarami miał drobne problemy), nawilża, pozostawia skórę w 100% oczyszczoną.
    Polecam skinfood, produkty nie są bardzo drogie, a efekty są w pełni zadowalające.

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :)))) ja uwielbiam tą maseczkę :) mam olejek z Etude House też jest bardzo dobry :)

      również pozdrawiam,

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.