8/12/2014

O HUI White Extreme Whitening Blemish Balm PA34++/Recenzje.

Zdecydowałam się napisać tą krótką recenzję ponieważ jest to unikatowy krem BB i może być nawet ciekawostką. Jest to jeden z najjaśniejszych kremów BB z jakimi miałam do czynienia. Ma jasny śmietankowo-różowy odcień, prawie biały. Jego głównym celem jest rozjaśnianie skóry i ochrona przeciwsłoneczna, krem ma filtr 34 PA++. Należy do linii kosmetyków White Extreme wybielającej i rozjaśniającej przebarwienia, likwidującej nierówny kolory. Kosmetyki z tej linii mają przywrócić skórze kryształową czystość i blask.

Koreańska, luksusowa marka O HUI jest marką laboratoryjną. Bazuje głównie na składnikach, które są wnikliwie, latami opracowywane przez jej laboratoria. Możecie być pewni wysokiej jakości i działania tych preparatów.
Ponieważ jest to też jedna z najdroższych na świecie marek, nigdy nie kupuję jej w pełnowymiarowych opakowaniach tylko w próbkach lub miniaturach. Pisałam już o wygładzającej masce do masażu (tutaj) oraz o doskonałych kremach pod oczy (tutaj).

Kiedy znalazłam aukcję z 5 miniaturami kremu BB (każdy po 6 ml) w cenie tylko 35 pln (to pełnowymiarowe opakowanie kremu BB 30 ml, normalnie kosztuje ok. 180 pln) natychmiast zdecydowałam się na zakup, tubeczki są małe, doskonałe do zabrania w podróż, byłam też pewna wysokiej jakości. I nie zawiodłam się!
Jeżeli tak jak ja borykacie się z przebarwieniami, nierówną pigmentacją skóry, lub nie możecie znaleźć kremu BB dla siebie, bo wszystkie są zbyt pomarańczowe, ciemne, a macie skórę "Śnieżki" również bardzo go polecam. Bardzo dobrze się rozprowadza i adoptuje do skóry, rozjaśnia ją nawet do 3 tonów i pozostawia mój ulubiony "glowing effect". Krycie tego kremu BB określiłabym jako średnie. Bardzo dobrze nawilża, najlepiej sprawdzi się na skórze normalnej, mieszanej, suchej. Jest bardzo wydajny, odrobinka wystarczy żeby rozjaśnić skórę pod oczami, policzki; można stosować go na całą twarz. Może posłużyć jako baza pod makijaż. Ma bardzo przyjemy kwiatowo-świeży zapach.

Mam nadzieję, że ta krótka recenzja się Wam przyda - warto zapolować na ten krem BB na Ebayu, obecnie dostępne są tylko próbki i pełnowymiarowe opakowania, ale poprzednia oferta może się jeszcze pojawić.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.