8/26/2014

Etude House Wonder Pore Freshner - Zmniejszanie Porów.


Wonder Pore Etude House to jeden z najbardziej popularnych produktów Etude House. Spodziewałam się kopii Cliniqua, ale ten tonik jest dużo delikatniejszy.
Skład: oczywiście jak przystało na koreański kosmetyk zawiera wyciągi z naturalnych ziół i kwiatów - koreańskiej sasanki, chryzantemy, mniszka lekarskiego, wyciąg z bawełny, cyprysa Hinoki, składnik te są wykorzystywane w leczeniu trądziku i stanów zapalnych; kolejną grupą są składniki łagodzące i nawilżające: wyciąg z geranium, kwiatu lotosu, wyciąg z krwiściągu lekarskiego, ekstrakt z cynamonu, tonik zawiera również alkohol.

Co obiecuje producent?
Ma dać nam 7 korzyści dla skóry:
  1. Dokładne oczyszczanie porów
  2. Ph 4,5 
  3. Kontrolowanie wydzielania sebum
  4. Wyrównywanie kolorytu skóry
  5. Minimalizowanie porów
  6. Elastyczność skóry
  7. Dogłębne nawilżanie, zarówno w środku jak i na zewnątrz
Przemywam nim (tylko po pełnym demakijażu -olejek + żel + szczoteczka ElishaCoy), strefę T, żeby mieć pewność, że żadne niechciane niespodzianki się tutaj nie pojawią. Czasem przy okresach kiedy skóra "wariuje" również używam go rano. Alkohol jest w nim niewyczuwalny, stosowany nawet na podrażnioną skórę nie zostawia zaczerwienień. Dobrze nawilża i nie ściąga skóry - delikatnie ją rozjaśnia, pory rzeczywiście lekko się zwężają zaraz po użyciu. Mam też tonik matujący z Body Shop i ten mocno ściąga skórę i pozostawia lekki, matowy film, tonik Etude House tego nie robi, skóra jest po prostu nawilżona i oczyszczona. Jest to też produkt, który bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry, działa jak płyn miceralny (oczywiście należy stosować go tylko na twarz, nie pod oczami).

Z ciekawostek: bardzo fajnym rozwiązaniem jest używanie go jako mgiełki w ciągu dnia (przelewam go do małej buteleczki z atomizerem z Muji), kontroluje wydzielanie sebum, skóra mniej się przetłuszcza :), poza tym daje również natychmiastowe ukojenie i nawilżenie.

Kupiłam najmniejszą wersję toniku 250 ml (wersja 500 ml ma wspaniały dozownik z pompką) na próbę i już wiem, że w moim przydatku lepiej zainwestować te pieniądze w olejek albo esencję nawilżającą. Mam zamiar kupić którąś z esencji ze linii Skin Malgem Etude House.
Moja opinia na temat tego produkt jest mieszana - jednak nie borykam się z tłustą ani trądzikową skórą. Ponieważ używam tego toniku tylko dwa miesiące po skończeniu opakowania może się okazać, że bez niego mojej pielęgnacji będzie czegoś brakowało. Według mnie działanie tego produktu jest za mało spektakularne, ale - przy skórze tłustej, trądzikowej na pewno warto go spróbować, tym bardziej że jest na prawdę tani kosztuje około 32 pln. I dla skóry problematycznej może być doskonałym produktem.
FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. Abstrahując od toniku, chciałam zapytać czy znasz ten produkt: http://www.ebay.com/itm/Little-Witch-Mote-Mascara-Moisture-Volume-Curled-Black-Makeup-cosmetic-Japan-/151104910331 a jeśli tak to czy masz jakąś opinię na jego temat? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o niej nie słyszałam, ale ze względu na cenę, nie kupiła bym jej.
      Majolika Majorca ma bardzo dobre maskary, ale jest za 1/3 tej ceny, może Ci się spodoba? Ja właśnie kupiłam pierwszą z nich i jestem bardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Gdzie można kupić ten produkt ? I jaka jest jego cena ?
    Przy okazji zapraszam do mnie na wyzwanie, zachęcam do wzięcia udziału , razem raźniej ! - http://aleksandranan.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-30-dni-woda.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszytsko w poście :) ebay ok 32-36 pln, zależy od kursu dolara, można go też kupić online w sklepach typu Wishtrend, GMarket itp :) dziękuję za zaproszenie!

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.