7/14/2014

Elishacoy 3D Spin Cleaner/Recenzja.

Uwielbiam oczyszczać twarz - jest o dla mnie jedna  z najprzyjemniejszych czynności o poranku i wieczorem, kiedy robię demakijaż. Bardzo chciałam mieć elektryczną szczoteczkę do demakijażu twarzy... zaczęło się od kultowej szczoteczki Clarisonic Mia - ale po rozpatrzeniu wszystkich "za i przeciw",  wydanie na szczotkę 700 pln wydało mi się absurdem tym bardziej że nie mam problematycznej skóry.

Rozpoczęłam więc poszukiwania w internecie,  na stronie Wishtrend.com znalazłam bardzo dobrze ocenianą szczoteczkę Elishacoy, tę markę lubię szczególnie za naturalne i doskonałej jakości kosmetyki. Obejrzałam dodatkowo kilka recenzji i zachęcona postanowiłam ją kupić. Szczególnie jest polecana ze względu na dokładne i delikatne oczyszczanie każdego typu skóry. Niektóre użytkowniczki chwalą ją nawet bardziej niż szczoteczkę Mia.

Elishacoy 3D Spin Cleaner 
Szczotka jest plastikowa, bardzo dobrze leży w ręce - nie jest ani za mała ani za duża; ma gumową nasadkę w dolnej części, która nie pozwala dostać się wodzie do pojemnika na baterie.
Najważniejsze w niej są oczywiście głowice=szczoteczki  do oczyszczania - w komplecie dostajecie jedną miękką, okrągłą, białą szczoteczkę - resztę musicie dokupić. Udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie szczoteczkę z dwoma końcówkami (około 113 pln, normalnie kosztuje ok 170 pln), druga ma oczyszczać rejony problematyczne jak broda czy nos. Jest malutka a jej włosie jest zakończone bardziej "szpiczasto", przez co łatwiej pozbyć się zaskórników. Włókna w obu końcówkach są antybakteryjne.
Ostatnio jako nowość pojawiła się Heart Ball czyli końcówka do masażu - oczywiście muszę ją mieć!
Jak działa?
Nie jest to szczotka soniczna - nie wytwarza ultradźwięków więc jest 6 razy tańsza niż szczotki Philips czy Clerasonic, ale jej dużym plusem jest bardzo dokładne i bardzo delikatne oczyszczanie. Włókna w końcówce do oczyszczania twarzy są super miękkie i bardzo gęste. Szczoteczka jest naprawdę mięciuteńka.
Macie do wyboru dwa rodzaje obrotów (zgodnie z ruchem zegara i odwrotnie obracające się o 360%) oraz dwie prędkości. Końcówkę należy zmoczyć przed oczyszczaniem skóry, następnie nakładacie na nią wybraną piankę lub żel (ja używam ostatnio japońskiej pianki Perfect Whip Shiseido lub żelu Super Aqua z Misshy) i możecie zaczynać oczyszczanie. Najpierw zmywam makijaż oczu olejkiem, spłukuję i dopiero wtedy używam szczotki. Nie zajmuje to dużo czasu - 1-2 minuty takiego oczyszczania są wystarczające, skóra jest oczyszczona 10 razy lepiej i dokładniej. (W reklamie dowiecie się, że 60 sekund mycia ta szczoteczką to jak 15 minut normalnego demakijażu). Potem używam jeszcze drugiej szczoteczki dla rejonów problematycznych. Obie końcówki dokładnie myję w ciepłej wodzie i odkładam do osuszenia, są również bardzo łatwe do wymiany.
Można wykonać nią demakijaż okolic oczu - próbowałam, produkty do brwi zmywa bardzo dobrze.
Porównując do niej inne szczotki są jak "skrobaki" - mogą nieodwracalnie podrażnić skórę i spowodować mikro-uszkodzenia. Jeżeli zależy Wam na pięknej i zdrowej skórze kupujecie szczotki przeznaczone do demakijażu twarzy. Nie polecam szczoteczek z Rossmana, ani innych no name - jedyne narzędzie któremu ufam to jeszcze gąbka konjak, o której pisałam wcześniej tutaj. Możecie kupić równie dobre szczoteczki do mycia twarzy marek: Missha, Tosowoong.
Jestem bardzo zadowolona z tej szczotki - kiedy chcę być pewna bardzo dokładnego demakijażu, stosuję 3D Cleaner, można używać jej też rano przy bardziej problematycznej skórze.
Miałam z nią tylko jeden problem, oczekiwałam, że szczotka będzie obracać się tak szybko jak szczoteczka do zębów :) ale obraca się dużo wolniej i naprawdę trzeba mieć świetne baterie, żeby obracała się tak szybko jak na reklamie, baterie starczają na bardzo krótko.
FirmaKokarda

7 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą szczoteczką. Biorąc pod uwagę jej niską cenę w porównaniu do szczoteczki Clarisonic to można zaryzykować i ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz również wybór kupić szczoteczkę 4D z Korean Depart, jest idealną kopią Mia - kosztuje około 160-180 pln na ebayu. Sama się zastanawiam :) ta jest bardzo fajna, przyjemna, jeżeli upolujesz ją w promocji naprawdę warto!

      Usuń
  2. Anonimowy7/15/2014

    Wiem, ze jestes wielka fanka koreanskich kosmetykow, ja do tej pory tez nia bylam, ale zastanowil mnie problem szkodliwosci owych azjatyckich cudeniek jaki zostal poruszony w filimikach tych Pan : https://www.youtube.com/watch?v=ej-oWVOrX4Q&list=UUtv3ssMOzrKIw1bgZWlkvgA
    Co o tym sadzisz? Czy jest sie czego bac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje zdanie na ten temat i nie jestem przekonana ZUPEŁNIE do przedstawionego tam stanowiska :) moglibyśmy w ten sposób pisać wiele nie popierając niczego faktami.
      Nawet nie chcę wchodzić w dyskusję - trzeba się kierować zdrowym rozsądkiem i swoimi przekonaniami. Jeżeli nadal używam koreańskich kosmetyków i polecam je innym to znaczy, że jestem do nich w 100% przekonana.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Anonimowy7/16/2014

      Dzięki za odpowiedź! Ja również mam mieszane uczucia co do tej calej 'afery' wokol koreanskich kosmetykow. Mi sluza, przynajmniej tak mi sie wydaje i stosuje nadal.

      Usuń
  3. Anonimowy7/18/2014

    Czy kupowałas tylko szczoteczke, czy też inne kosmetyki z Wishtrend.com? Pytam się ze względu na przesyłkę i tego jak to wygląda z dostarczeniem jej do Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Ze względu na to, że oczywiście chciałam kupić ją jak najtaniej + otrzymać obie końcówki zrezygnowałam z Wishtrend, ponieważ szczoteczki trzeba było u nich dokupić oddzielnie. Wiem, że teraz się ro zmieniło i mają full size w przystępnej cenie. Kupuję Wishtrend na Ebayu ponieważ mają darmowe przesyłki.

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.