7/15/2014

Benefit They're Real Push-Up Liner - Wyniki Rozdania!

Kochani!
Rozdanie zakończone! Bardzo żałuję, że mam tylko 5 linerów - z chęcią oddałabym Wam więcej.
Cieszcie się makijażem z Benefitem!  Dziękuję wszystkim za udział :) jeżeli tym razem się nie udało, może następnym razem? 

Przedstawiam wylosowane z kapelusza osoby:
Paula, Malbork 
Ewelaj, Warszawa
Smarti, Lublin
J.KS, Łódź
Kurwix, Warszawa 
Czekam na Wasze recenzje produktu. Wszystkie linery wyślę pocztą w przeciągu tygodnia.
Bardzo proszę o Wasze adresy na maila: firma.kokarda@gmail.com.

I ps: to nie jest ostatnie rozdanie na blogu - wkrótce kolejne recenzje i doskonałe produkty do rozdania!
FirmaKokarda

8 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo :* Pierwszy raz od baaaardzo dawna udalo mi sie cos wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam :) super - czekam na maila!

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, chyba czas zagrać w totka ;-) ;-)

      Usuń
  3. Anonimowy7/15/2014

    Wspaniale! Dziekuje kochana :-) Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na kolejną szansę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.