6/13/2014

Missha M Prism Dot Block Blusher - Ulubione Kosmetyki na Lato.


Uwielbiam róże, a szczególnie w pryzmach. Dają wiele możliwości do bawienia się kolorem na policzkach. Najsłynniejsze produkuje marka Givenchy, miałam pecha, zbiłam oba, które miałam :) więc kiedy zobaczyłam róż Missha od razu pojawiło się skojarzenie z Givenchy i postanowiłam go kupić. Kosmetyki tego typu sprawdzają się też przy naturalnym makijażu dziennym lub makijażu "no make up", a mała kasetka mieści się w każdej kosmetyczce i możecie zabrać ją ze sobą wszędzie.

Missha M Prism Dot Block Blusher jak łatwo się domyślić jest kosmetykiem wielofunkcyjnym. Może służyć jako bronzer lub puder do konturowania, rozświetlacz i róż. Wszystko zamknięte jest w małej, eleganckiej różowej kasetce z panoramicznym lusterkiem. Do różu znajdziecie dołączony mini-pędzelek, który o dziwo jest z naturalnego włosia, bardzo miękki i świetnie nadaje się do konturowania (kolor jest idealny, lekko ociepla karnację) i nakładania rozświetlacza.
Kosmetyk jest niebywale satynowy, daje naturalne wykończenie, bajecznie wygląda połączenie wszystkich kolorów na policzkach. Jest średnio napigmentowany więc trudno zrobić sobie nim krzywdę. Nie ściąga i nie wysusza skóry, nie gromadzi się w zmarszczkach i załamaniach na skórze. Highlighter jest również fantastyczny jako cień, lub rozświetlacz nosa, łuku brwiowego, kącika oka. Najciemniejszy odcień może służyć jako cień i do konturowania załamania powieki. Odrobina kolorowej pryzmy nałożonej na środek ruchomej powieki i pod łukiem brwiowym nadaje całej twarzy radosny wygląd.

Polecam Wam ten subtelny, wysokiej jakości róż, który idealnie sprawdzi się przy jasnych skórach Polek nie tylko latem. To też dobry pomysł na prezent dla przyjaciółki lub mamy. Do wyboru macie dwa odcienie #1 Pink, który widzicie na zdjęciach oraz #2 Peach z odcieniem morelowym.
M Prsim Dot Block Blusher można kupić tylko online - na stronach Missha jest już niedostępny. Na Ebayu kosztuje ok 60-70 pln.
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Anonimowy6/13/2014

    Wygląda pięknie:)
    Gdyby nie to, że mam ograniczony budżet i w pierwszej kolejności stawiam na pielęgnację mojej problematycznej cery to już byłby mój;)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przepiękna! Zaraz sobie wyszperam :) uwielbiam pryzmy Givenchy, Mishę na tyle na ile znam, zawsze byłam zadowolona. To może być fajny produkt :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze ale bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.