3/03/2014

Pilaten Maski Kolagenowe pod Oczy/Tanie Kupowanie.

W Azji używanie nawet codziennie masek na twarz  i pod oczy należy do rytuału pielęgnacyjnego, tak jak u nas użycie kremu nawilżającego:-) 
Wcześniej używałam płatków Purederm (recenzja tutaj) ale postanowiłam wypróbować maski Pilaten w formie żelowych "plasterków". Są niezwykle wygodne, możecie je zabrać w podróż, używać nawet codziennie. Naklejacie je i zostawiacie na około 15-30 min, trzymają się nieźle, czasem trzeba je tylko przesunąć na miejsce. Ja lubię nosić je pół godziny, trzymam maseczkę w lodówce, a jeżeli zapomniałam jej tam umieścić, wkładam ją na kilka minut do zamrażalnika. 
Są niezastąpione przed wyjściami, lub kiedy spędziłyście kilkanaście godzin przy komputerze i wasze oczy błagają o pomoc; możecie stosować je prewencyjnie dwa razy w tygodniu. 

Najbardziej polubiłam te z czystym kolagenem Crystal Collagen Eye Mask, oraz z żeńszeniem i kolagenem (wersja żółta), na opakowaniu możecie zobaczyć wizerunek maleńkiej wróżki - takie magiczne mają działanie ;-) 
Co zauważyłam po ich zastosowaniu?
Szybko i skutecznie niwelują zmęczenia wokół oka, zmieszają obrzęki, nawilżają i rozjaśniają skórę (szczególnie wersja złota, ponieważ zawiera mikro drobinki rozświetlające, po żeńszeniu skóra jest wyraźnie jaśniejsza). Przynoszą niesamowitą ulgę zmęczonym oczom, szczególnie schłodzone. Nie podrażniają skóry i nie powodują uczuleń.
I są bardzo tanie - 5 sztuk kosztuje od 10 -12 pln, możecie kupić jeszcze wersję z aloesem oraz lotosem. Płatki są jednorazowego użytku.
Bardzo polecam!
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. brzmia ciekawie a cena super :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/12/2014

    Dostałam w gratisie te w złotym opakowaniu. Są naprawdę fajne, a tu się dowiaduję, że do tego tanie.
    Nie wiem tylko gdzie je można kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy zielone - ale fioletowe i żółte są na Allegro.

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.