3/11/2014

L'Oreal Nude Magique Liquid Powder Foundation/Recenzje.

Zawsze kiedy zaczyna się wiosna szukam nowego, doskonałego sposobu na świetlistą skórę. Wtedy najłatwiej przychodzi mi kupowanie podkładów i kremów BB. Szerze - nie sądziłam, że po dwóch latach wrócę do używania podkładów ;-) A jednak... marka L'Oreal zrobiła mi nie lada prezent swoim nowym produktem Nude Magique Eau De Teint.
Wrażenia
Jest to dla mnie podkład idealny: oparty na bazie wody, więc jest lekki jak woda, nie obciąża skóry, daje naturalne, satynowe wykończenie. Po rozprowadzaniu staje się pudrowy, ale nie osadza się w porach. Przy skórze normalnej i suchej nie ma potrzeby stosowania pudru. Ma przepiękną gamę kolorystyczną, kolory wtapiają się w skórę niewidoczną powłoczką; testowałam już podkład na sesjach i przy makijażu typu "natural" jest niezastąpiony. Wystarczy niewielka ilość i skóra wygląda promiennie, naturalnie, jakby nie było na niej NIC. O takie "nic" właśnie mi chodzi (mam dwa najjaśniejsze kolory 110 Warm Ivory - najlepszy dla "udawania"opalenizny dla jasnej karnacji oraz 100 Porcelain - piękny jasny ale jednak ciepły beż - super na zaczerwienienia). Podkład ma szklane, poręczne opakowanie - mieści się nawet w malutkiej kosmetyczce.
Najwygodniej nakładać go pędzlem typu duo fiber, beauty blenderem lub palcami. Nie da się go połączyć z produktami na bazie tłustej - możecie go łączyć tylko z innymi "wodnymi" podkładami ( MAC Face&Body). Ja nakładam go na całą twarz, a potem w miejsca, które chcę dodatkowo rozświetlić wklepuję małą ilość ulubionego kremu BB. W ten sposób uzyskuję efekt naturalnej i świetlistej skóry. Możecie zrobić ten sam trik i użyć rozświetlacza w płynie lub kremie.
Czy ma minusy?
  • jest niedostępny w Polsce :( ale można go kupić przez Allegro, podkład kosztuje tylko ok. 29 pln
  • nie ma pompki - trzeba mieszać go wstrząsając przed użyciem i przytrzymując palcem wskazującym, to bardzo ułatwia aplikację. Mógłby mieć chociaż końcówkę dozownika, wylewkę z dziurką - niestety ;-) panuje teraz moda na taki rodzaj szklanych opakowań, takie samo ma np: Revlon Nearly Naked Fundation.
  • mała pojemność 20 ml
Dla kogo?
Dla skór normalnych, mieszanych; mieszanych w kierunku skóry suchej - przy skórze tłustej może się nie sprawdzić wymagałby użycia bazy matującej; przy skórze bardzo suchej, skóra musi być dobrze nawilżona. Każdy typ skóry przy używaniu tego podkładu powinien być dobrze przygotowany: "złuszczony" i nawilżony, żeby lekka konsystencja fluidu nie zatrzymywała się na nierównościach. Na pewno jest to produkt dla osób, które nie potrzebują niczego ukrywać, a chcą tylko ujednolicić skórę. Nude Magique ma krycie lekkie w kierunku średniego, ale daje się nadbudowywać.

Ciekawostki:
Jest porównywany z Armani Maestro Foundation (to także marka koncernu L'Oreal) - oczywiście musiałam to sprawdzić! Efekt jaki daje na skórze, wykończenie, także konsystencja podkładu jest prawie identyczne, różni się, świetnym u Armaniego dozownikiem - kroplomierzem, ale przede wszystkim ceną. To tym bardziej skusiło mnie do jego zakupu.
Znalazłam swój ulubiony podkład na wiosnę i gorące lato.
FirmaKokarda

15 komentarzy:

  1. Witaj:)Widziałam na Instagramie, że znalazłaś nowe Matowe kredki Revlona, można wiedzieć w jakiej drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  2. @chroscik :-) w Hebe, są obie wersje, matowe i błyszczące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trochę w innym temacie - mogłabyś mi polecić korektor pod oczy, który nie wysusza, nie podkreśla zmarszczek i nie włazi w nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej @monika wszytko znajdziesz tu : http://firmakokardamakeup.blogspot.com/2014/01/ulubione-kosmetyki-2013kremy-bb-podkady.html, jak będziesz miała więcej pytań zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @monika http://firmakokardamakeup.blogspot.com/2010/08/korektory-pod-oczy-recenzje.html i więcej + mój ukochany korektor z HR.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/15/2014

    Kupiłam dziś ten podklad na allegro:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję ;) Mam jeszcze pytanie odnośnie kremu Bio-essence - próbowałaś odstawiać krem? Jestem ciekawa, czy on działa tylko doraźnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hej @Monika ;-) tak to jednen z tych preparatów, którego działanie zobaczysz po nałożeniu. Ale świetnie utrzymuje nawilżenie, poprawia jędrność i spoistość skóry, wygładza drobne linie i zmarszczki - więc i tak warto. Do tej pory zużyłam ok1/8 :-)

    @anonimowy - miłego stosowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie za jakiś czas dam znać jak się u mnie spisał - pozdrawiam i czekam na więcej postów

    OdpowiedzUsuń
  10. @Monika koniecznie!!! daj mi znać - BARDZO jestem ciekawa jakie będą Twoje odczucia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zamówiłam porcelain. Mam nadzieje że nie będzie zbyt jasny i zakryje coś nie coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest bardzo naturalny, nie jest szczególnie jasny, nie wiem czemu nazywa się porcelain :) może to ma ułatwić znalezienie odcienia do jasnej karnacji?

      Usuń
  12. Coś dla mnie :) Jestem posiadaczką skóry suchej i tłustej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tłustej dobrze jest dobrze nawilżyć przed nałożeniem :) mam nadzieję, że polubisz go tak jak ja <3

      Usuń
  13. Mam go i juz uwielbiam i tak jak zawsze bylam zwolenniczka nakladania podkladow pedzlami tak ten nakladam palcami i sprawia mi to przyjemnosc:) niesamowity jest!sklda tylko ze dla mnie 100porcelain jest teoche za ciemny,wolalabym jasniejszy od odcien.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.