2/11/2014

Pilaten Black Peel Off Mask/Maseczka na zaskórniki.

Osoby ze skórą mieszaną, tłustą ze skłonnością do zaskórników powinny się bardzo ucieszyć z działania tej maski. To jedna  z najsilniejszych masek peel off jakich do tej pory używałam. Ale nie ma mowy o podrażnieniach ;-) wyciąga ze skóry wszystko czego nie chcecie na niej widzieć, bez wyciskania, metalowych narzędzi i wizyty u kosmetyczki. Ma działanie: zwężające pory, oczyszczające, antyradiacyjne ;-)!?. Zawiera czarny węgiel oraz glinkę (black mud), producent podaje następujące składniki: czysta woda, allantoina, gliceryna, mleczan sodu oraz alkohol poliwinylowy.
Kiedy już na prawdę nic nie działa - używam maski Pilaten. Stosuję ją raz w tygodniu na nos i brodę, zastyga około 10-15 minut, potem delikatnie ją zrywam. Odchodzi jednym płynnym ruchem, jeżeli kiedyś używaliście plastrów na nos - ma podobne działanie, ale jest dokładniejsza i dużo tańsza. Może być stosowana na całą twarz jeżeli macie taką potrzebę. Przez użytkowników nazywana jest "black head killer" lub też "zabójcą trądziku".  Uwaga - bardzo brudzi, trzeba wyciskać ją z opakowania ostrożnie i od razu umyć ręce, żeby zmyć pozostałości z twarzy można użyć gąbeczki do mysia twarzy lub ściereczki muślinowej.
Ale po użyciu... skóra nie jest nawet zaczerwieniona, jest matowa, rozjaśniona, pory są zwężone.
Kupuję ją u Harajaaku w cenie ok. 3,5 pln za saszetkę, która starcza mi na 3-4 użycia. Maska w tubie 60 ml kosztuje niej 30 pln.
Polecam!
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. ojej przydalaby mi sie taka maseczka :) mecze sie z tym dziadostwem i do szalu mnie to doprowadza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci zamówić mój mail
    Gmlolus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.