2/19/2014

Elamo - Nowa Polska Marka Kosmetyków Naturalnych/Masła do Ciała - Recenzje.

Czy słyszeliście już o Elamo?
Mam wielką przyjemność być jedną z pierwszych osób w Polsce, które przetestowały te kosmetyki. I jako wielbicielka naturalnych składów, olejków eterycznych, aromatoterapii i masażu - już jestem oddaną fanką Elamo. Wiedziałam to kiedy wpadłam na zaaferowaną Asię i dostałam od niej próbkę masła do ciała na bazie olejku paczuli i cynamonu ;-) Otworzyłam słoiczek i od razu byłam w niebie :-)
Możecie powiedzieć, że to drogie kosmetyki, ale ich jakość przemawia za ceną; zamiast 3 tanich wersji kremu, kupujecie jeden; zawsze możecie zacząć poznawanie Elamo od wspaniałych, naturalnych mydeł do mycia twarzy i ciała (link do mydełek tutaj).

A do testów otrzymałam następujące preparaty, pod każdą nazwą znajdziecie link do sklepu. Jest to pierwsza z cyklu mini recenzji następujących kosmetyków:
Kiedy dwie przyjaciółki od lat zainteresowane zdrowiem i aromaterapią postanawiają w domowym zaciszu stworzyć markę kosmetyczną, to na pewno z tej energii powstanie coś dobrego. Elamo cały czas tworzy nowe preparaty, więc trzeba być czujnym i obserwować ich stronę ;-) W przygotowaniu wiele kremów do twarzy i ciała np: Lawendowy Krem do Skóry Normalnej, Jałowcowe Masło na Rozstępy.

Co wyróżnia Elamo na rynku kosmetyków naturalnych?
  • Asia i Renata na prawdę robią to same! Wymyślają formuły, mieszają, nakładają balsamy kremy do słoiczków, komponują składy serum i kremów; Renata wykorzystuje swoja wieloletnia wiedzę i doświadczenie z  pracy masażystki; wykorzystywała aromatoterapię w swoich zabiegach, o olejkach i ich działaniu wie chyba wszystko
  • nie znajdziecie w tych kosmetykach: konserwantów, sztucznych barwników, dodatków zapachowych, szkodliwych substancji, olei mineralnych, parabenów ŻADNYCH poprawiaczy, sylikonu, oczywiście kosmetyki nie są testowanie na zwierzętach
  • znajdziecie: 100%  olejki eteryczne oraz naturalne oleje i maceraty (pełna lista tutaj)
  • aromatoterapia w pełnym słowa znaczeniu - kosmetyki pachną intensywnie i naturalnie, od razu wiadomo, że mamy do czynienia ze 100% naturalnym składem
  • mają ważność tylko do  
  • znajdziecie linię dla maluszka i dla siebie kiedy jesteście w ciąży - a to dla każdej kobiety szczególny okres, kiedy chcecie zadbać o zdrowie dziecka i nie dostarczać przez skórę szkodliwych substancji. Mnie zachwyciły całkowicie masła do ciała na bazie mandarynki: znajdziecie je tutaj, oraz DOSKONAŁE serum na przebarwienia w ciąży i nie tylko. Recenzja tego serum wkrótce na blogu, czy maść dla skóry mamy i niemowlaka.
  • w Elamo znajdziecie również kosmetyki, które działają przeciwbólowo
  • kosmetyki Elamo mają działanie lecznicze i holistyczne
  • istnieje nawet możliwość skomponowaniu wybranego kosmetyku dla siebie, jeżeli macie problemy ze skórą i nic nie działa; lub marzycie o jakimś rodzaju serum, kremu - wystarczy napisać na adres: help@elamo.eu
Masło do Ciała Geranium i Lawenda/ Masło do Ciała Paczuli i Cynamon.
Nie jest to zwykłe masło do ciała - chyba żaden kosmetyk Elamo nie jest taki jak się przyzwyczaiłyśmy ze stosowana kosmetyków które są produkowane globalnie. Masła są w 100 % połączeniem naturalnych olei i wosków, skład jest wprost luksusowy. Masło z geranium i lawendą kipi od  składników regenerujących suchą i bardzo suchą skórę: masło shea, olejek kokosowy, ojek z kiełków pszenicy, olej konopny, wosk pszczeli, oraz olejki z geranium, lawendy, paczuli, ylang ylang, trawy cytrynowej i cytronelli. Ma gęstą, dosyć twardą konsystencję dlatego najlepiej nabrać odrobinę masła drewnianą szpatułką rozgrzać w dłoniach i powolnymi okrężnymi ruchami masować ciało od stóp w stronę serca. Masło topi się do lekko wodnistej konsystencji. Cały rytuał jest uczta dla zmysłów i dla ciała. Zapach jaki ma to masło wypełnia nie tylko łazienkę ale i całe mieszkanie. Masło można polecić skórze atopowej, chyba że macie uczulenia na któryś z olejków. Jeżeli zapach jest dla was za mocny, warto połączyć to masło z wybranym naturalnym olejem: arganowym, migdałowym, olejem z awokado.

Masłem w którym całkowicie się zakochałam jest Masło Paczuli i Cynamon. Ma właściwości antyseptyczne, gojące, przeciwwirusowe i antystarzeniowe. Konsystencja masła jest lżejsza, bardziej płynna - wspaniale się rozprowadza. Podstawą tego masła jest: masło shea, olejek z kiełków pszenicy, olejek rycynowy, olejek kokosowy; zawiera również olejki z ylang-ylang, goździka, pomarańczy, wanilii, cytryny; oraz witaminę E i wosk pszczeli. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to najlepsze masło do ciała jakiego do tej pory używałam. Noszę przy sobie maleńki słoiczek z odrobiną tego masła i kiedy tylko mam gorszy dzień, czuje się zestresowana, lub zwyczajnie chcę się uśmiechnąć i odprężyć na chwilę -smaruję kark lub przedramiona. 
Masła kosztują 120 ml/120 pln (w szklanym, ciemnym słoiku). 
FirmaKokarda

8 komentarzy:

  1. Marka prezentuje się pięknie, mają śliczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Zawartość doskonała, Już się nie mogę doczekać kolejnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe, pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale masło paczuli i cynamon wydaje się świetne. Szkoda tylko, że taka cena :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale totalnie warto! jest jak perfumy, wystarczy odrobina ;) polecam poprosić o prezent na dzień kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się świetnie, ale cena chyba zbyt pociśnięta jak na możliwości przeciętnej polki. szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne komponenty szczególnie skoncentrowane tanie nie są ;-( ale wg. mnie serum w cenie 80 zł za olejki to bardzo fajna cena. I są mydła po 20 pln - można spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5/02/2014

    jak spisało się to olejowe serum na przebarwienia???
    w ogóle znasz coś mega, mega skutecznego na bardzo rozległe plamy???
    w środę znalazłam Twojego bloga i czytałam od południa w pracy a w domu czasu nie miałam(dzieci mi odgryzały ręce i nogi :-), więc z chęcią przyleciałam dziś do pracy a jest 2 Maj !!! żeby dokończyć listę Must Have :-) kocham koreańskie kosmetyki, poleć mi jakiś BB full cover, proszę???obecnie mam i używam "po pracy" Dr. G - govonesang, missha perfect cover, bio essence -platinum, holika-luminous, lioelle -dollish, skin 79 pomarańcz, zielony, różowy..na codzień do pracy używam shiseido z filtrem 30 nr 50. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) przepraszam, że tak późno ci opisuję, ale nie miałam włączonego moderowania komentarzy :) bardzo mi przykro, ale nie można już kupić kosmetyków Elamo :( serum olejowe było świetne - ale na pocieszenie wciąż szukam idealnych kosmetyków na przebarwienia, wciąż na topie mam serum BU Serum Rozjaśniające oraz serum OST z czystą witC. Doskonale działają i bardzo je polecam! Z kremów full cover - oczywiście polecam Ci Arttaum Full Cover BB Cream. Pozdrowienia!

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.