2/26/2014

Cattier - Masque Argile, Aloe Vera Pink Clay Mask/Maska z Różowej Glinki.

Dziś króciutki post na temat różowej glinki mojej ulubionej marki Cattier. O zaletach glinek i wspaniałej marce Carttier pisałam tutaj.
Cały czas używam również ich żółtej glinki w postaci saszetek ;-) ale kiedy miałam zdecydować się na zakup pełnowymiarowego opakowania - oczywiście wygrała typowa kobieca natura (zmienność) i wybrałam glinkę różową :-)

Ten rodzaj glinki przeznaczony jest do skóry bardzo wrażliwej, a tu dodatkowo wzmocniono jej kojące i nawilżające działanie aloesem. Glinka różowa powstaje po zmieszaniu ze sobą glinki białej i czerwonej; glinka biała koi i nawilża, regeneruje skórę, a glinka czerwona doskonale ją oczyszcza i wzmacnia naczynia krwionośne. Zawiera min.: krzem, wapń, sód i potas. Ponieważ jest bardzo delikatna w działaniu możecie stosować ją codziennie nawet przy bardzo wrażliwej skórze. Skóra odwdzięczy się natychmiast poprawą napięcia, zdrowym blaskiem, oczyszczeniem z nadmiaru sebum, złagodzeniem podrażnień i stanów zapalnych na przykład po zabiegach złuszczania kwasami czy uporczywym trądziku, będzie świetna przy skórze naczyniowej. Bardzo polecam ją tez przed wyjściem zanim użyjecie maski tzw."bankietowej", której nie zmywacie dobrze jest oczyścić dokładnie skórę z resztek makijażu i innych zanieczyszczeń. Samo zastosowanie tej łagodnej maski wspaniale przedłuża makijaż.

Możecie wykorzystywać glinkę przy wieczornym lub porannym demakijażu - cały zabieg zajmuje tylko około 10 min. Wystarczy wmasować maseczkę omijając okolice oczu (ja zawsze robię to podczas nacierania ciała balsamem lub mycia zębów), najlepiej mieć w pobliżu butelkę wody termalnej bo maska z glinki nie powinna całkowicie zasychać.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.