1/27/2014

Uriage Isolift Contour des Yeux/Recenzje.

Marka Uriage jest wysoko cenioną marką francuskich dermokosmetyków opartych na wodzie termalnej z masywu górskiego Belladonna. Woda termalna jest cennym dla skóry źródłem oligoelementów i minerałów. Laboratoria Uriage specjalizuje się w kosmetykach dla skór atopowych, alergicznych, również tłustych i łojotokowych nie są testowane na zwierzętach więc można się po nich spodziewać doskonałych rezultatów.
Moim zdaniem jest to marka dużo lepsza niż Vichy, ale nie inwestuje w reklamę i w Polsce nie jest bardzo popularna, a szkoda.

Moja przygoda z Uriage zaczęła się dla mnie oczywiście od wody termalnej. Od tamtej pory nie chcę słyszeć o innej:-) Jest to najlepsza woda termalna jaką stosowałam, używałam Vichy i Avene. Jest to jedyna woda, której nie trzeba po spryskaniu twarzy osuszać. Stosuję ją po każdym demakijażu, a latem i zimą jej małe wersje towarzyszą mi w torebce. Drugim kosmetykiem, który uwielbiam jest żel do mycia twarzy na bazie łagodnych kwasów AHA. Hyseac' fenomenalnie wygładza i oczyszcza skórę bez podrażnień. Kupienie kremu pod oczy tej marki nie było dla mnie więc trudne;-) dodatkowo zamiast zapłacić 98 pln, zapłaciłam 63 pln z powodu promocji.
Moja największą bolączką pod oczami są cienie, obrzęki i zmarszczki i przebarwienia - dokładnie takiego kremu potrzebuję! I tak stałam się szczęśliwą posiadaczką kremu Isolift Contour des Yeux.
Skład: woda termalna Uriage, 0,5% retinol, zielona herbata, siarczan dekstarnu, refleksy optyczne. Najbardziej ucieszył mnie retinol, zaczęłam niedawno kurację retinolem serum marki REN i pomyślałam, że świetnie zacząć ją również w okolicach oczu. Retinol działa silnie na odbudowę włókien kolagenowych oraz na przebarwienia. Siarczan dekstarnu ma zwęzić naczynia krwionośne i dzięki temu pozbędziemy się ekspresowo opuchlizny tzw. worków pod oczami. Zielona herbata działa kojąco i likwiduje zaczerwienia.
Dla kogo? Będzie to świetny preparat dla skóry powyżej 30 roku życia, ale również dla dojrzałej + dla osób, które borykają się właśnie z opuchliznami, pierwszymi zmarszczkami.
Opakowanie: plastikowa buteleczka 15 ml z higieniczną pompką
Wrażenia: po miesiącu używania jestem bardzo zadowolona, krem jest super łagodny, nigdy byście nie powiedziały, że zawiera retinol. Jego gęsta, maślana ale nie tłusta konsystencja wchłania się od razu w skórę, krem się nie wałkuje, nie zbiera pod makijażem, po nałożeniu czuć miłe uczucie chłodu, nawilżenia, ukojenia. Po chwili skóra jest wyraźnie bardziej napięta.
FirmaKokarda

7 komentarzy:

  1. Czyli jeszcze nie dla mnie, ale będę ją miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) zależy od wieku i czy potrzebujesz, jest bardzo delikatny. Ale mają świetny krem z linii nawilżającej dla młodej skóry: http://www.labo-uriage.pl/produkty/aquaprecis/zel-intensywnie-nawilzajacy-pod-oczy/

    OdpowiedzUsuń
  3. To już nie wiem...jeśli mam 27 lat i pierwsze dwie zmarszczki to powinnam go używać czy będzie za mocny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby był za mocny - jeżeli masz dodatkowo opuchnięcia, będzie świetny. Możesz zużyć jedno opakowanie jako kurację ;-)

      Usuń
  4. Miły skład :) jak skończę swój wpiszę go na listę oczekujących

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ten żel do mycia twarzy. Zapisze nazwę i sprawdze jak bede w Hebe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten żel do mycia twarzy. Zapisze nazwę i sprawdze jak bede w Hebe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.