1/15/2014

NYX Cream Blush Tickled/Róże w kremie.

Dla odświeżenia bloga, krótki post na temat tylko jednego produktu.Wiecie już, że uwielbiam róże w kremie NYX. Do moich zbiorów dodałam ostatnio nowy kolor Tickled. Warto go mieć, jest to wersja pół transparentnego różu mieniącego się trzema odcieniami: pomarańczem, różem i złotem. Inspiracją dla tego koloru musiał być róż "Orgasm" NARS ;-) Rozciera się do prawie niewidocznego koloru i daje "mokre" wykończenie ze złotym połyskiem. Świetny na lato, ale też na wieczór. Nie jest przesadny, można go dodać odrobinę do codziennego makijażu na szczyty kości policzkowych, kiedy chcecie zaznaczyć je "extra". Lubię go nakładać pędzlem typu duo-fiber.
Moje ulubione róże NYX znajdziecie w tym poście.
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Piękny kolor..moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/04/2014

    gdzie mozna dostac ten roz, nie moge go namierzyc, a jest piekny! ;-) bede wdzieczna za podpowiedz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.