12/04/2013

Loreal Infallible Eyeshadows/Recenzje.

Cosmic Black
Magnetic Coral
Sassy Marshmallow
Jeżeli lubicie dobrą pigmentację, piękne kolory i łatwość aplikacji - polecam cienie L'Oreal Infallible Colour. Gama kolorów jest bardzo duża od skrzących pereł do ciemnych nasyconych brązów, poprzez intensywne, czyste kolory, niestety w Polsce nie mieliśmy całej kolekcji.
Kupuję bardzo mało cieni, ponieważ mój zbiór to kilkaset kolorów i na prawdę potrzebuję silnej argumentacji, żeby kupić kolejne:-) W makijażu fotograficznym lepiej sprawdzają się też cienie matowe i satynowe. Jeszcze kiedy pracowałam jako wizażystą dla L'Oreal pamiętam, że cienie w kamieniu tej marki zawsze były bardzo dobrej jakości i miały szeroką gamę kolorystyczną i mam wciąż w kufrze kilka ulubionych. Przy Infallible "pękłam" i przez ostatnie trzy miesiące uzbierałam już pięć kolorów. Cienie weszły nawet do moich ulubionych do 30 pln ;-).
Infallible ułatwiają szybki makijaż, po prostu nakładacie je palcem na ruchomą część powieki, a potem blendujecie miękkim pędzlem granice, zajmuje to ok. 3 sekundy, oczywiście najlepiej nałożyć jest mniej cienia dal uzyskania naturalnego efektu.
Cienie Infallible to sprasowane pigmenty, są niezwykle miękkie, dosyć "tłuste:" więc dobrze osiadają na powiece. Przypominają mi trochę konsystencję cieni Dior lub Streach Eyeshadow Bourjois, które bardzo lubiłam. Opakowania są bardzo poręczne, zabezpieczone wieczkiem, (konsystencja jest bardzo zwarta, nie jest to cień w pyłku).
Z gamy mamy do wyboru: mat: jest on jednak niezwykle satynowy; mat z zatopionymi drobinkami, lub cienie iskrzące się jak diamenty np: Forever Pink. Najbardziej polubiłam te, które wykorzystują mieszanki kilku kolorów jednocześnie tak jak na przykład: Sassy Marshmallow, czy Magnetic Coral i Cosmic Black. Bardzo dobrze sprawdzają się jako końcowy efekt nabłyszczenia powieki, (działają tak jak sypkie pigmenty MAC); czy w kąciku oka. Wykorzystuję je szczególnie w makijażu typu glam lub makijażu ślubnym. Natomiast Coconut Shake będzie doskonały jako cień bazowy.
Trzeba się spieszyć z  ich zakupem, w szafach L'Oreal nie pozostało ich już wiele - ale w świetnej cenie dostaniecie je na Allegro od 9-13 pln za sztukę.
FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te cienie, zwłaszcza jak przeglądam allegro, ale na razie dzielnie im się opierałam ;) Zobaczymy, moze po nowym roku sobie sprawię jakiś kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie są uzależniające, mam już 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Dominika koniecznie ;-)
    @Atqa O NIE!!! mi brakuje jeszcze kilku mocnych kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny widok - śliczne kolorki :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/08/2014

    Uwielbiam cienie loreal infaillible mam w swojej kolekcji aż 20 kolorów jestem w nich po prostu zakochana

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.