11/16/2013

Instagram FirmaKokarda/Join Me!

Jak już pewnie zauważyliście FirmaKokarda pojawiła się na Instagramie ;-) Nie sądziłam, że będzie to aż tak fajna zabawa. Możecie zajrzeć mi do talerza i do łazienki ;-) i poznać mnie lepiej. Czasem nawet udaje mi się zrobić zdjęcia na planie ;-) Dowiecie się też jakie kupiłam nowe kosmetyki i jakie posty są w przygotowaniu. Jest to też mój wizualny pamiętnik ;-) Co tydzień umieszczę na blogu, krótkie podsumowanie mojego zwariowanego życia #cosmeticlover.
Więc zapraszam! ^**^
Link znajdziecie w okienkach po prawej stronie na blogu.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.