10/14/2013

AA Cosmetics - 4Long Lashes, Serum Wzrostu Rzęs/Zapowiedź recenzji.

Parę dni temu zaczęłam testować całkowicie nowy produkt AA Cosmetics - Serum przy spieszające porost rzęs 4 Long Lashes. Czekałam na produkt, który byłby tańszy niż inne i przede wszystkim skuteczny. Liczę na wzmocnienie rzęs, a gdyby jeszcze urosły nowe, dłuższe i ciemniejsze...;-) Taka jest obietnica producenta, bardzo by mnie cieszyło gdyby polska marka miała taki świetny produkt jak Revitalash. Trzymam kciuki!
Serum będzie dostępne w drogeriach Rossman na początku listopada w cenie 79,90 pln./3 ml.
(W sprzedaży będzie również dostępna wersja do serum brwi z aplikatorem).

Na razie nic więcej Wam o nim nie powiem;-) Pierwszą recenzję serum napiszę za około miesiąc. Zapraszam!
Czy jesteście zainteresowane tego typu produktami, jakie są Wasze doświadczenia?
FirmaKokarda

7 komentarzy:

  1. ja wybrałam do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, ciekawa jestem efektów jakie po niej będą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się spisze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/08/2014

    Stosuje to serum od dwóch miesięcy i jestem zadowolona z efektów .Rzęsy mi się znacznie wydłużyły .Zastanawiam się tylko nad jedną sprawą czy tego typu produkt nie szkodzi na oczy .

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.