9/10/2013

Essie For The Twill of It or Catrice Iron Mermaiden?

catrice 490 Iron Mermaiden, MAC Coco Clay
Essie For The Twill of It
Essie Autumn 2013 Collection
Tegoroczna, jesienna kolekcja Essie jak zwykle kusi... BARDZO, szczególnie na blogach promowany jest kolor For The Twill of It, wygląda jak ojej silnikowy, jest piękny...  ;-) Widziałam go również w Elle, i na wielu strochach internetowych. Jestem pewna, że za 2 miesiące na półkach sklepowych nie będzie po nim śladu. Ale równie porządany jest ciemny granat, ciemna szarość z opiłkami, krwista czerwnień (bardzo jesienna), przygaszony turkus. 
Oczywiście chciałabym mieć przynajmniej dwa kolory z tej kolekcji, przeglądając moje zbiory znalazłam Catrice, który mam już wiele miesięcy. Prawda, że jest podobny? Sczególnie dobrze wygląda z podkładem, użyłam lakieru MAC lub nałożony na bardzo ciemny kolor np. czarny, ciemnozielony. I jest o połowę tańszy. Znajdziecie go w perfumeriach Hebe.
Więc Essie czy Catrice? 
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.