8/07/2013

Piękno od środka - jagody goji.

Te małe czerwone jagódki powinny nazywać się: owocami młodości i zdrowia. Dlatego postanowiłam o nich napisać, bo przecież zdrowie to szczęście i piękno.
Jagody Goji są bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych: kwasu linolowego, kwasu Omega6; witamin: A, B-1, B-2, C, E; oraz: manganu, cynku, żelaza, miedzi, niklu, chromu, magnezu, wapnia.
Regularne ich spożywanie:
  • zwalcza negatywne skutki wolnych rodników
  • zmniejsza ryzyko występowania nowotworów
  • zmniejsza ryzyko występowania chorób układu krążenia
  • opóźnia procesy starzenia się organizmu
  • pozwala wzmocnić układ immunologiczny
  • zwalcza dolegilwości bólowe
  • przyspiesza spalanie tłuszczów
  • poprawia widzenie, zapobiega chorobom oczu
  • wzmacnia i poprawia funkcjonowanie wątroby i nerek
  • pozwala obniżyć poziom złego cholesterolu
  • poprawia potencję i wzmaga doznania seksualne
Wystarczy jeść codziennie ok 70 jagód (20gr). Można je dodawać do musli, kaszy jaglanej, sałatek.
Mimo tych wszystkich superlatyw jest wiele spekulacji na temat jagód goji, niektórzy uważają, że to wymysł zachodniego marketingu, ponieważ nie ma badań potwierdzających ich cenne właściwości. a jednak są stosowane od setek lat w medycynie chińskiej.
A ja zamiast wypić kolejną puszkę coli postanowiłam spróbować.
FirmaKokarda

2 komentarze:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.