8/21/2013

Orientana, Olejek do Ciała - Imbir i Trawa Cytrynowa.

Kolejnym kosmetykiem kupionym przeze mnie w Zielarni jest olejek do ciała marki Orientana "Imbir i Trawa Cytrynowa". 
Historia była podobna jak z Babuszką Agafią, nigdzie nie mogłam kupić tych produktów poza sklepami online. A wiadomo, że bez powąchania (ważne! :-), sprawdzenia konsystencji - kupuje się "kota w worku". 
W Zielarni, dostaniecie prawie wszystkie kosmetyki tej marki, a jest w czym wybierać:-) Wspaniale pachnące kremy do twarzy i ciała, peelingi, balsamy w kostce (wykonane dokładnie na takiej samej zasadzie jak kostki do masażu Lush), maski do twarzy, mydła naturalne z masłem shea, kuracje do włosów. Oczywiście zainteresowałam się tymi kosmetykami ze względu na naturalny skład, czyli "0": parabenów, sylikonów, syntetycznych barwników, pochodnych ropy naftowej. 
Założyciele marki są miłośnikami Azji, medycyny naturalnej - szczególnie Ajurwedy; składnikami kosmetyków są  głownie rośliny azjatyckie: imbir, japońska róża, jaśmin, neem, trawa cytrynowa, algi filipińskie, aloes, kokos, paczula; również: lawenda, jaśmin, miód. Ponieważ kosmetyków jest mnóstwo warto zajrzeć na stronę Orientany - tutaj.

Olejek do ciała zawiera (w kolejności podanej na stronie): naturalny olej słonecznikowy, olej sezamowy, olej z oliwek, olej migdałowy, ojej jojoba, olejek z pestek moreli, olej z kiełków pszenicy, olejek imbirowy, olejek z trawy cytrynowej. Podoba mi się ze względu na odprężający lekko cytrusowy, jakby herbaciany zapach. Ma za zadanie poprawić ukrwienie skóry, metabolizm, jędrność; imbir działa również na celulitis. Można używać go samodzielnie lub z balsamem do ciała, albo jako dodatek do kąpieli.
Opakowanie ma jeden minus, olejek trzeba wylewać na dłoń, więc od razu przelałam go do opakowania z pompką Muji. Ze względów estetycznych opakowanie mogłoby być też szklane. Olejek kosztuje 36 pln/210 ml.
Kosmetyki kupicie na stronie Orientany lub w podanych przez firmę punktach na terenie całego kraju i na Allegro. 
FirmaKokarda

1 komentarz:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.