8/09/2013

Nature Republic Red Clay Konjac Sponge/Recenzje.

Uwielbiam gąbeczki do mycia i oczyszczania twarzy konjac. Pisałam o nich wcześniej - miałam gąbeczkę z Japonii, post tutaj (dowiecie się co to jest konjac i dlaczego jest taki popularny w całej Azji).
Teraz zamówiłam kolejną wersję z czerwoną glinką koreańskiej marki Nature Republic, (gąbka składa się z 90% konjaku, oraz 10% czerwonej glinki). I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, gąbeczka jest świetna! Jest bardziej miękka, "pory"gąbki są większe, doskonale i delikatnie oczyszcza twarz, w jakiś niezrozumiały? sposób także nawilża. Jest idealna szczególnie do skóry suchej, mieszanej, normalnej, naczyniowej, trądzikowej-wrażliwej. Do skór tłustych i z grubszą warstwą rogową polecałabym gąbkę z zawartością węgla - wersja czarna.
Przy oczyszczaniu szczególną uwagę warto poświęcić strefie T, ponieważ glinka ma właściwości oczyszczające, absorbujące sebum, a czerwona glinka dodatkowo usuwa toksyny, poprawia mikrokrążenie, tonizuje, jest polecana dla skóry wrażliwej i delikatnej.
Gąbki zawsze używamy wilgotnej, inaczej można ją zniszczyć. Nakładamy na nią dowolny produkt do demakijażu do oczyszczania wodą: piankę, mus, żel - nie polecałabym olejków, lub używać gąbeczki samodzielnie. Gąbka zużywa się po około 3-4 miesiącach, przeważnie pęka.
Gąbkę kupiłam u Haarajuku na Allegro za 25pln.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.