7/31/2013

Yedam Yun Bit Yun Jin Gyeol Essence - Kosmetyki ze składnikami poddawanymi fermentacji /Recenzje.

Szukałam preparatu dla skóry po 30 roku życia, który oprócz podnoszenia nawilżenia miałby silne działanie przeciw starzeniowe, a byłby lekki w konsystencji. Do zakupu skusiła mnie bardzo dobra cena na Ebayu. Emulsja ma w składzie wyciąg z placenty roślinnej + sfermentowane wyciągi z koreańskich ziół. Zioła poddawane fermentacji są obecnie bardzo popularne w koreańskich kosmetykach, głównie ze względu na swoje właściwości przeciwzmarszczkowe i przeciwdziałające przebarwieniom pigmentacyjnym.
Kosmetyk ma miękką i lekką konsystencję, biało-kremowy kolor, bardzo ciekawie pachnie ziołami co bardzo mi odpowiada. Piękne, ciężkie, szklane opakowanie ze złotym korkiem było równie kuszące jak i skład.
Skład: placenta, sproszkowane poroże jelenia, wyciąg z lukrecji, żeń szeń, wyciąg z jagód goji, wyciąg z siekiernicy, mleczko pszczele, kolagen, wyciąg z soi - odpowiednik hormonu kobiecego.

Emulsja jest odpowiedzialna za blask skóry, poprawienie jędrności, żywotność komórek, przeciwdziała tworzeniu się przebarwień, wyprysków, poprawia wygląd porów. 
Bardzo lubię konsystencję emulsji w kosmetykach do pielęgnacji skóry - nie jest ciężka jak krem, nadaje się doskonale dla skór mieszanych a nawet tłustych. Emulsja jest kolejnym krokiem po zastosowaniu esencji oraz serum.
Właściwie od razu po aplikacji można zauważyć poprawę nawilżenia, jędrności skóry, rzadko się zdarza, że nie potrzebuję już na policzki i szyję dodatkowego preparatu nawilżającego. Im dłużej ją stosuję tym bardziej jestem zadowolona z jej działania. Może na nią traficie, polecam!
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.