7/03/2013

Collagen Eye Zone Mask/Purederm - czyli tanie i dobre.

Cienie i opuchnięcia pod oczami są częstą przypadłością. Niestety borykam się z nimi od kiedy pamiętam. Najbardziej pomaga mi picie wody z cytryną po przebudzeniu, picie wogóle dużej ilości płynów, lekki posiłek przed snem z małą ilością soli i przypraw i alkoholu. Oczywiście wiem o tym - ale często jest zupełnie odwrotnie ;-) Cały czas bardzo pomaga mi krem La Roche Posay Redermic + z zawartością witaminy C oraz płatki, które widzicie na zdjęciach.

Odkryłam je w dziale maseczek sheet mask w perfumerii Hebe. Są bardzo tanie ok 10 pln, więc powędrowały do koszyka. Trzymam je w lodówce i od nich zaczynam dzień. Jestem zadowolona bo opuchnięcia schodzą szybciej, maska przyjemnie chłodzi skórę - ale stosuję swój własny sposób, najpierw nakładam krem pod oczy, zdejmuję je po ok 10-15 min, w sam raz kiedy uda mi się zaparzyć kawę. Płatki wykonane są z tego samego rodzaju tkaniny jak koreańskie maski, są nasączone kolagenem z dodatkiem witaminy E i zielonej herbaty. Opakowanie posiada klips do zapinania i zawiera 30 płatków. Mają jeden minus, trudno je od siebie odzielić - więc używam pęsety ;-)
Myślę, że warto sprawdzić tą maskę - może przypadnie wam do gustu.

Jeżeli wolicie same robić maskę pd oczy wystarczy kupić płatki np. w Muji i nasączać je zieloną herbatą, którą trzymacie w lodówce.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.