6/11/2013

OHUI - Age Recovery Massage Mask.

Pisałam już kilkakrotnie o wieloetapowej pielęgnacji Koreanek i Japonek. Jednym z etapów pielęgnacji są maski do masażu, które stosuje się na noc. Są uzupełnieniem linii dla skóry dojrzałej lub osłabionej. Bardzo je polubiłam. Z reguły zawierają cząsteczki rozświetlające - nawet cząsteczki prawdziwego złota ;-), olejki regenerujące, zioła, które są owiane tajemnicą - ponieważ nie znam koreańskiego, a producenci nie zdradzają składu. Maski mają śliską lub kremową konsystencję, po to żeby ułatwić masaż i pięknie pachną, żeby to jeszcze uprzyjemnić. Ja zaczęłam je stosować nie tylko przed snem, ale również jako remedium przed "wielkimi" wyjściami lub kiedy chcę po prostu wyglądać dobrze. 

Kolejną maską, którą teraz wypróbowuję jest maska znanej, koreańskiej marki O HUI z linii Age Recovery.
Bardzo przypomina maskę The History of Whoo, chociaż ta jest bardziej bogata i luksusowa, ale na jej zastępstwo można z powodzeniem skusić się na maskę O HUI. Maska ma przeźroczystą konsystencję miodu i zawiera złote drobinki, ma za zadanie nabudowywać kolagen w skórze tzw. "Baby Collagen™", poprawić jej elastyczność, zminimalizowac zmarszczki i linie, usunąc nadmiar limfy - co wyrażnie poprawia owal twarzy i wyszczupla policzki ;-) Po masażu skóra jest jędrniejsza, ma świeży kolor, jest nawilżona i odżywiona. Marka dołącza specjalny przyrząd do masażu , którego specyficzny kształt ułatwia akupresurę i masaż limfatyczny.
Maski, których używałam i używam nadal:
  • HERA Age Away Massage Mask
  • Missha Firming Peptide Self Control Peeling Massage
  • Sulwhasoo Overnight Vitalizing Treatment, pisałam o nich tutaj.
  • oraz mój hit:  The History of Whoo, Essencial Massage Mask: tutaj
Wszystkie maski, kupuję w formie próbek na aukcjach allegro u sprzedającej Haarajuku.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.