6/13/2013

Nail Polish: Essie, NYX, Sally Hansen - Vivid Summer Colours.

Tego lata całkowicie "przerzuciłam się" na Essie i na gamę czerwono - oranżową.
Kolory lakierów Essie są przepiękne, a ilość odcieni nieograniczona. Trwałość, doskonały płaski pędzelek, całkowicie mnie przekonały. Trzymają się tydzień bez odpryskiwania na rękach, na stopach trzy razy dłużej.
Do moich ulubionych kolorów w tym sezonie należą:
  • Essie 233A Fancy Pants: zimny beż, idealny na dłonie i stopy, pięknie komponuje się z intensywnymi kolorami
  • Essie 248 Madison Ave-Hue: z nowej, letniej kolekcji Essie Madison AveHue: zimny intensywny magentowy lekko rozbielony róż ze srebrnymi drobinkami; piękny!
  • Essie 226 Bazooka: z kolekcji Poppy Razzi; flushowy oranż z domieszką czerwieni i kroplą bieli
  • Essie 826 Hip Anema: również z kolekcji Madison AveHue, nasycona, piękna czerwień z lekką nutą oranżu, cena lakieru Essie 33 pln -34 pln.
  • Essie Good to Go: to moje ostatnie odkrycie, ponieważ była promocja 1+1 w Superpharmie a ja akurat kupowałam lakier Essie, dostałam dowolna odżywkę w prezencie, wybrałam wysuszacz. Zawsze używałam Inglota, ale Essie wysusza paznokcie w ciągu 30 sekund i pozostawia wzmacniającą, ultralśniącą powłokę.
  • Sally Hansen X-Treame Wear 405 Coral Reef: nie widać tego na zdjęciu, ale jest to mleczny koral. Z tej linii mam kilka innych kolorów -  tutaj fajna jest mała pojemność, lakiery szybko schną i kosztują tylko 14 pln za opakowanie
  • NYX 180 Cranberry Red: chłodna czerwień, doskonała dla brunetek - lakiery NYX są w dobrej cenie, ten akurat dostałam od marki i z przyjemnością go używam ;-) cena lakieru NYX ok 18,90 pln.
FirmaKokarda

6 komentarzy:

  1. cudowna kolekcja lakierów :)
    kocham czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Esiaczki bardzo mi się podobają :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Już za rok będę mogła pochwalić się takimi samymi ciekawostkami w "o mnie" co ty ;)). Poza tym podobają mi się lakiery, po mimo ze u mnie ich nie dostane...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze ;-) właśnie zdradziłam gamę czerwieni i kupiłam Apple Mint Candy ;-)
    ABC-kobiet@ czyli kończysz szkołę czy kurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory ♥ gdybym miała dłuższe paznokcie, na pewno bym chętnie nimi mlowała :D

    obserwujemy siebie na wzajem?
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.