5/31/2013

Summer Favourites/Part 1.

Revlon/Kissable, Bourjois Bronzing Primer, Benefit/Hoola, 
Make Up For Ever/Pro Finish, Benefit/Sugarbomb, Essie/Bazooka 

Dziś krótki post o moich ulubionych kosmetykach do makijażu na lato 2013. 
Mój letni look nie zmienił się wiele od kilku sezonów. Staram się zawsze mieć intensywne, matowe usta, niezbyt mocne oko w kolorze: cielistym, ceglastym lub lekkim brązie. Zawsze lubiłam używać rozświetlaczy oraz nabłyszczających produktów do brwi. Cały szyk w letnim makijażu to rozświetlona, skóra bez widocznego brązera - a jednak opalona! I przede wszystkim - wypoczęta.
  • mocne usta: szukałam szminki, która nie zmyje się po jedzeniu, nie będzie też spływać w upale, usta nie będą spierzchnięte, do tego mogłaby mieć ładne opakowanie ;-) i znalazłam taki produkt!  Revlon Kissable Balm Stain to produkt pomiędzy koloryzującym balsamem do ust, szminką, a "lip stain". Niezwykle trwała, usta są nawilżone i gładkie przez cały dzień, piękne opakowanie w formie kredki, nie wymaga temperowania, spora gama letnich odcieni. Reklama tego produktu może być myląca, ponieważ szminka jest transparentna. Jeżeli chcecie uzyskać efekt jak u modelki na zdjęciu, wystarczy wypełnić usta kredką w zbliżownym kolorze i dopiero nanieść szminkę. Bardzo polecam! Szminkę kupiłam w promocji Superpharm za 39 pln, regularna cena: 49,90 pln.
  • skóra w naturalnym, o lekko opalonym kolorycie: osoby, które się nie opalają muszą korzystać ze sztuczek makijażowych żeby latem nie wyglądać tak blado ;-) i tu z pomocą przyjdą bazy brązujące. Moją ulubioną jest baza Tan Solei de Chanel, ale jest bardzo droga. Młodsza siostra Chanel - Bourjois, wypuściła właśnie na rynek (czemu nie nasz????) nową bazę, która do złudzenia przypomina Chanel. Bronizng Primer ma konsystencję lekkiego, żelowego musu, bez drobinek, lekko się rozprowadza. Pogłębia koloryt naturalnie o dwa tony. Możecie na nią nałożyć dodatkowo podkład lub krem BB. Niedostępna w Polsce ;-( Mam zamiar zamówić ją na ebayu, lub kupić przez kogoś. Będzie kosztował ok 50-60 pln. Na razie korzystam ze starej sztuczki: mieszam o 2 tony ciemnejszy, lekki podkład (Healthy Mix 53) z kremem, a następnie nakładam krem bb z wysokim filtrem.
  • piękne policzki czyli połysk i wyraźne kości policzkowe: tu świetnie sprawdzają się dwa pudry Benefit: Hoola - do podkreślania kości policzkowych, kości żuchwy. Hoola jest matowy i idealnie naśladuje opalenizę, Sugarbomb  to puder - róż do rozświetlenia, nadania ciepłego poblasku skórze, tam gdzie potrzebujecie lub do makijażu oka, policzków. Nadal bardzo lubię Bourjois Poudre Delice (recenzja tutaj). 
  • mat w strefie T: to zmora lata, ciągle błyszczący nos, albo broda. Pod makijaż używam obecnie matującego kremu z filtrem 50 Biore'(więcej tutaj), do poprawek w ciągu dnia używam nowego produktu Pro Finish Make Up For Ever. Dostałam ten kompakt w prezencie od MUFE :-) jest to całkowita nowość na rynku, produkt łączący zalety pudru i podkładu, dający niezykle gładkie i lekkie wykończenie, ale bardzo dobrze ukrywające niedoskonałości. Opakowanie z dużym panoramicznym lusterkiem; gąbeczką, oddzieloną tak jak w przypadku kompaktu. Sprawdza się bajecznie. Mam zastępstwo na lato od mojego ulubionego matującego pudru MAC-a. Mogę polecić ten produkt dla każdego typu skóry, nawet tłustej. Niesety nie jest tani, kosztuje 219 pln.
  • kolor na paznokciach: uwielbiam lakiery Essie, ostatnio przerzuciłam się na ostre pomarańcze i czerwienie, szczególnie lubie kolor Bazooka z kolekcji Summer 2012 Poppy Razzi. To mocny pomarańcz z domieszką neonowej czerwieni. Bez zarzutu trzyma się na paznokciach ponad tydzień.
    photo Agata Pospieszyńska dla Twojego Stylu
    make up: Patrycja Dobrzeniecka

A teraz jeśli ktoś z Was spędzi wakacje za granicą, bardzo polecam nowe róże Bourjois w kremie. Oraz nowy krem BB, z kolekcji letniej w naturalnym, opalonym kolorze. Jeżeli coś kupicie - bardzo proszę o recenzje! Wymiennie mocno polecam kremowe róże NYX -  a szczególnie przepięlny odcień Boho Chck 11, daje efekt jakby mokrej skóry (pisałam o nich wcześniej tutaj).

Bourjois, Cream Blush - na razie niedostępny w Polsce ;-(
Bourjois, BB Cream Solei
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Super zestaw a baza żelowa z Bourjois właśnie leci do mnie 4 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;-) napisz mi jak się sprawdza i ile za nią zapłaciłaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.