5/20/2013

Louis Widmer - dermokosmetyki/Recenzje.

Postanowiłam napisać krótki post dotyczący kosmetyków podstawowych, nawilżających.
Marka Louis Widmer jest marką szwajcarską, założoną przez dermatologa Louisa Maxa Widmera 50 lat temu. Proponuje kosmetyki bardzo wysokiej jakości, które bardzo długo utrzymują wodę w naskórku i skórze właściwej, są całkowicie hypoalergiczne, bezzapachowe, badane pod kontrolą lekarzy dermatologów i można je polecić wszystkim osobom mającym problem ze skórą: bardzo wrażliwą, alergiczną, atopową, z rumieniem, trądzikiem różowatym i innymi przypadłościami na tle skórnym oraz wszystkim, którzy nie lubią udziwnień, cząsteczek których działania nie rozumieją;-) Produkty tej marki zawierają np: masło shea, wit. E, kreatynę, panthenol, kwas hialuronowy.

Krem nawilżający jest pierwszym po jaki sięgamy w życiu, warto od razu trafić na swojego złotego grala. Polecam używanie dermokosmetyków również wtedy, gdy chcemy odpocząć od "ciężkiej" pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.
Na razie przetestowałam dwie próbki z gamy kosmetyków Louis Widmer i jestem nimi całkowicie zauroczona. Testowałam: krem na dzień z filtrem UV 10, oraz hydroaktywną emulsję na dzień. Dziekuję bardzo mojej przyjaciółce za próbki-)))

Moje odczucia w trakcie używania:
  • lekkie, przyjemne konsystencje, całkowicie bezzapachowe
  • niekomodeniczne
  • emulsja jest leciutka ale nawilża intensywnie, podobny efekt odczuwałam w trakcie stosowania kremów La Meer, które należą do jednych z najdroższych na świecie, efekt nawilżenia i "chłodnego" uczucia w pełni nawilżonej skóry utrzymuje się ponad 12 godzin
  • wydajność: 5 ml starczyło mi na ponad tydzień codziennego stosowania
  • skóra wraca do zdrowego wyglądu bardzo szybko, krem i emulsja błyskawicznie likwidują odwodnienie, zaczerwienienia, ściągnięcie skóry
  • można zastosować krem do twarzy pod oczy
  • idealny produkt na dzień pod makijaż
Kremy Louise Widmer dostępne są tylko w aptekach. Ceny wahają się od 77- 79 pln za 50 ml kremu, krem pod oczy kosztuje ok 99 pln, ale ma aż 30 ml. Więcej szczegółów na stronie internetowej tutaj.

Zostaję na stałe przy kremach tej marki ;-) na pewno kupię krem pod oczy i emulsję hydraktywną.
FirmaKokarda

6 komentarzy:

  1. Krem pod oczy jest rewelacyjny. Bardzo lubię też ich żel pod prysznic. Mieszkam w Belgi i tutaj te kosmetyki są bardzo cenione i popularne.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.
    Dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nie tylko ja tak myślę ;-) nie jest to zbyt popularna i reklamowana marka w Polsce, dlatego postanowiłam o niej napisać. Trzeba się dzielić tym co najlepsze ;-)
    Krem pod oczy ponieważ jest na noc, powędruje do mojej kosmetyczki w przyszłym miesiącu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnie zaskoczyłaś!! mieszkam w Holandii i tutaj te kremy są bardzo popularne i dostępne w każdej prawie drogerii. nigdy nie zwracałam na nie uwagi myśląc, że ich jakość i skuteczność jest na poziomie "niwejki", no może l'oreala. produkty obu tych firm omijam szerokim łukiem;) zaintrygowałaś mnie tak bardzo, że postanowiłam, za wszelką cenę, zdobyć próbki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;-) są to moje subiektywne odczucia, ale używałam w życiu wielu produktów i te wydają mi się naprawdę dobre. Patrzę też jak wygląda moja skóra ;-) może w Holandii są inne świetne marki dermokosmetyczne w aptekach. Miałam tylko produkty Skincode i szczerze wogóle mi nie odpowiadały. Na pewno odczucia co do Louis Widmer mam 100 razy lepsze niż po Vichy, a to jeszcze inna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)Holandia to taki kraj, w którym jest jedna wielka pustynia kosmetyczna;)niestety, a mnie maniaczce kosmetycznej przyszło w nim żyć;) co za ironia losu! a w dodatku teraz i Sephora się stąd wynosi. Vichy to też zupełnie nie moja bajka. lecę wysępić próbki od louisa;)

      Usuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.