5/22/2013

Elishacoy Time Capsule BB Cream, Missha BB Boomer - Recenzje.

Obiecałam już tą recenzję dawno temu, ale mogę zrobić ją dopiero teraz, powód - zwykły braku czasu. Ale dzięki temu mogłam "potestować" te produkty dłużej. 
Jak już pewnie wszyscy moi, stali czytelnicy zauważyli jestem wielką fanką kremów BB z Korei i Japonii. Mimo wszystko wciąż staram się nie przesadzać i nie kupować każdego, który mi się spodoba lub mnie zaciekawi. Ostatnio moim ulubionym produktem stał się krem Premium Gold Mineral BB Cream Elishacoy, pisałam o nim tutaj. Kupiłam tylko opakowanie podróżne 20 ml i bardzo chciałam mieć więcej kremów BB tej marki. Przypadkiem na allegro natrafiłam na pełnowymiarowe opakowanie kremu Time Capsule w bardzo dobrej cenie, był połowę tańszy niż na ebayu ;-) Kupiłam go prawie bez zastanowienia.
Elishacoy Time Capsule BB Crem
A teraz wrażenia:
  • skład: korzeń żeńszenia - pomaga nabudowywać kolagen, stymuluje skórę, skóra staje się też bardziej elastyczna; "royal jelly"- mleczko pszczele to samo, które występuje w Premium Gold Mineral BB: ma za zadanie odżywić komórki i poprawić świetlistość karnacji, olej z norki: poprawia nawilżenie skóry i sprawia, że produkt gładko ślizga się po skórze (tutaj muszą mi wybaczyć wszystkie wegetarianki, Elishacoy nie testuje swoich produktów na zwierzętach, ale nie piszą nic o uzyskiwaniu tego olejku); adenozyna: składnik wybielający przebarwienia i rozjaśniający skórę, wpływa na wygładzenie skóry; oprócz tego krem zawiera 5 ekstraktów z koreańskich ziół; filtr 30 PA++ zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA, UVB.
  • kolor: ten krem BB ma tylko jeden odcień - naturalny beż z domieszką różu, jest o wiele bardziej różowy niż Premium Gold, na skórze wtapia się w karnację, rozświetla ją i lekko rozjaśnia, wprost idealny na poszarzałą zmęczona skórę osób, które np. palą papierosy, mają naturalnie pigmentację z domieszką zieleni lub żółtego pigmentu, są notorycznie przemęczone i skóra jest niedotleniona; kolor będzie dobry raczej dla jasnych i średnich karnacji
  • aplikacja i absorbowanie kremu: rewelacyjna, tak jak przy Premium Mineral Gold, krem miękko i gładko rozprowadza się po skórze, zostawia piękny "jucy" efekt, wypoczętej i świetlistej skóry, prawie natychmiast się wchłania. Znalazłam bardzo ciekawą adnotację na opakowaniu produktu - można go stosować po nałożeniu podkładu, lekkimi pociągnięciami palców, również dla odświeżenia makijażu w ciągu dnia: można użyć go np: pod oczy lub tam gdzie potrzebujecie.
  • konsystencja: kremowa, ale bardzo lekka; po naciśnięciu pompki dostajecie małą kroplę produktu, która swobodnie starcza na całą twarz
  • trwałość: krem utrzymuje się doskonale, nie spływa, nie gromadzi się pod oczami, wieczorem po 12 godzinach wygląda nawet lepiej niż rano ;-)
  • opakowanie: 40ml z pompkę w plastikowej tubie ;-) ślicznej i różowej, ze złotym aplikatorem zabezpieczonym przeźroczystą kopułką, opakowanie przypomina opakowania kremów Skin79, krem kosztuje ok 99 - 120 pln na Ebayu. Jest to prdukt z gamy droższych BB dla kobiet dojrzałych.
  • dla kogo: krem ma za zadanie rewitalizować komórki skóry i przywracać im żywotność, ma też wysoki filtr, doskonale nawilża i rozjaśnia przebarwienia. Nadaje się więc dla osób: z przebarwieniami, poszarzałą karnacją, skórą dojrzałą, skórą słabo odżywioną i zmęczoną, dla każdego kto lubi mieć ten typ świetlistej od środka, wypoczętej skóry.
Jestem zachwycona tym kremem BB, jest fantastyczny w stosowaniu, bardzo wydajny, wyglądam codziennie na bardziej wyspaną niż to możliwe w rzeczywistości;-) Jeżeli nie przeraża was zawartość olejku z norki - bardzo polecam!

Missha BB Boomer
Pisałam już wcześniej o tym produkcie tutaj. Od tamtego czasu zmieniło się opakowanie, teraz jest to teraz miękka tuba z dozownikiem. Nie zmieniło się moje odczucie co do tego rozświetlacza. Bardzo go lubię, stosuję z powodzeniem na policzki, czoło, powieki, lub mieszam z kremami BB w zagłębieniu dłoni i dopiero potem nakładam na twarz. Jest wydajny, miękko się rozprowadza i nie jest drogi - zapłaciłam za niego ok 39 pln na ebauy. Polecam!
FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. Wlasnie czekam na moj Time Capsule,ale mialam nadzieje ,ze odcien bedzie padal w zolc.Mam cere naczynkowa wiec jezeli ma domieszke rozu to zrobi ze mnie swinke,Jaka szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie będzie tak źle ? ;-) pieknie się wtapia i rozświetla, trzymam kciuki. Napisz mi jak odczucia ;-) nie napisałam, że bardzo dobrze kryje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszczie doszedl do mnie.Kolor nawet pasuje ,tylko musze jeszcze znalezs na niego dobry sposob nakladania ,Palcami to nie bylo to,flat topem juz lepiej,ale moja skora od zimy przyparwia mnie o szalenstwo,ciagle cos sie luszczy ,ciagle gdzies jakies suche skorki .Chyba jedynym rozwiazaniem bedzie wizyta u dermatologa.Kremik jednak super.Przykryl nawet naczynka na nosie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.