4/03/2013

NYX Professional Make Up - pierwsze spotkanie z marką w Polsce.

NYX ma 111 odcieni lakierów
kredki jumbo, błyszczyki, korektory HD, których używam ;-) 
brow kits, oraz szminki
testuję maskarę, której szczoteczka jest zbudowana
 jak przekrój łopatek w silniku odrzutowca
Profesjonalna linia kosmetyków do makijażu HD
FirmaKokarda omawia działanie kosmetyków z głównym wizażystą marki
Tony Ko z modelkami

Było mi niezmiernie miło być zaproszoną na tak szczególny event dla marki NYX, która niedawno otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce. Szczególny był z tego powodu, że do Warszawy przyleciała założycielka marki Tony Ko. Była zaskoczona polską zimą ;-), a ja byłam zauroczona jej osobą. Jest energetyczną, piękną kobietą, po której widać, że makijaż jest jej pasją. Byłam zdziwiona, że jest tak młoda i urocza. Jej osoba i marka, którą stworzyła jest dowodem na to, że nie ma rzeczy niemożliwych. Marka powstawała tylko 10 lat.

Event odbył się 11 marca w restauracji hotelu Bristol. Zaprezentowano nam całą kolekcję NYX Professional Make Up; hity marki: róże w kremie i sztyftach, palety do makijażu, kredki jumbo; które są tak popularne na całym świecie; profesjonalną serię HD do makijażu fotograficznego, lakiery, maskary. Mnie zainteresowały: brązery do ciała z opiłkami,  matowe brązery do twarzy - idealnie nadające się do konturowania (otrzymały właśnie nagrodę od magazynu Allure); maskara nadająca niezwykłą objętość Fly With Me Mascara - oglądałam ją wnikliwie, jak również Doll Eyes Mascara, zestawy do brwi oraz rozświetlacze do twarzy i ciała w postaci mozaiki (wszystkie produkty możecie obejrzeć na stronie marki tutaj).

Specjalnie w tym dniu użyłam mojej ulubionej trwałej szminki NYX w kolorze pięknej, klasycznej czerwieni Soft Matte Lip Cream Amsterdam (możecie o niej przeczytać tutaj), okazało się, że Tony używa tego samego produktu. Tony wraz redaktor magazynu Make Up Trendy, oceniała makijaże konkursowe wykonywane podczas eventu przez reprezentantki warszawskich szkół makijażu.

Dziękuję jeszcze raz marce NYX za zaproszenie i za udostępnienie zdjęć z eventu (zdjęcia wykonał Marek Mułenko). Mam nadzieję, że salon w Blue City w Warszawie nie będzie jedynym salonem marki w Polsce.
FirmaKokarda

3 komentarze:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.