3/12/2013

Wearso - Lookbook S/S 2013.

Photographed by Marta Pruska 
Set Design by Wito Bałtuszys 
Skin by Magda Łach Firma Kokarda 
Hair by Raff Zurr 

Models: 

Magdalena Łach 
Karolina Gruszka 
Joanna Skoneczna 
Julita Olszewska 
Dominika Wróblewska 
Julia Sent
Liubov Gorobiuk
Joanna Kwapińska 
Aleksandra Wysocka
Harel

Kolejny lookbook Wearso za nami! Kolekcja jest przepiękna, bardzo oszczędna w formie i kolorze, szyta z doskonałej jakości bawełny organicznej. Nic dziwnego, że projekty marki zostały nagrodzone "Doskonałością Mody" Twojego Stylu. Sukienki Wearso noszą: Małgorzata Braunek oraz Kasia Nosowska, a grono wielbicielek wciąż się powiększa. Ja zakochałam się w kimonowym płaszczu. 
O kolekcji możecie przeczytać  na blogu Harel. Koniecznie obejrzyjcie nową stronę marki. Więcej zdjęć z lookbooka tutaj. 

Bardzo mi miło, że mogłam uczestniczyć w tym projekcie również jako modelka ;-) 

Życzę Wearso dalszych sukcesów!
FirmaKokarda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.