2/03/2013

Pędzle Douglas/recenzje.

Ostatnio bardzo lubię pracować pędzlami syntetycznymi. Są tanie, szybko wysychają po myciu, a marki kosmetyczne starają się o ich estetyczny wygląd.
Po wizycie w Douglasie wyszłam z trzema pędzlami z linii dla alergików. Na szczęście linia ma bardzo dobre ceny ;-) Wszystkie pędzle są wykonane z włosia Toray, rączki wykonane są z drewna o złotoróżówym połysku.
  • pędzel 5B jest moim ulubionym ostatnim nabytkiem, w opisie służy do nabłyszczacza. Jest doskonały do produktów w płynie, jak również do blendowania produktów w pudrze, kamieniu. Kosztuje 24,90 pln.
  • pędzel 7B jest z przeznaczenia pędzlem do cieniowania. Idealnie sprawdza się jako pędzel do korektora, rozświetlacza pod oczy i nakładania produktów w okolice oczu. Kosztuje 14,90 pln. 
  • pędzel 4B jest większym pędzlem do pudru, różu; może służyć do blendowania, konturownia. Niestety wyrzuciłam opakowanie i nie pamiętam jego ceny, kosztuje ok 28-34 pln.
Wszystkie trzy pędzelki sprawują się świetnie.
Dodatkowo dokupiłam pędzel z nowej "regularnej" linii Douglas. 
  • pędzelek 9P jest małym pędzelkiem do cieni;  do kształtowania załamania powieki, oraz dolnej krawędzi oka. Kosztował ok.12,90 pln. Dobrze rozciera też kreski na górnej powiece.
FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. Jak długo masz te pędzelki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te pędzelki <3

    A mam pytanko...
    Zdradziłabyś jak zyskałaś taką publiczność. ?
    Ja dopiero zaczynam i przydałaby się każda rada ;)
    Z góry dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne pedzelki......a sa gdzies dostpene w sieci ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.