12/16/2012

ElishaCoy Premium Gold Mineral BB, Skin79 Snail Nutrition BB Cream - recenzje.

Nie będzie to recenzja porównawcza kremów BB. Zdarzyło mi się, kupić dwa kremy w dużym odstępie czasu, ale ponieważ nie miałam kiedy zrobić recenzji Skin79,  postanowiłam napisać recenzję zbiorczą, kiedy dotrze z Korei ElishaCoy.

ElishaCoy pobiła dotychczasowe wszystkie kremy BB jakie miałam. Oczywiście jest to subiektywna opinia, a krem spełania wszystkie MOJE oczekiwania. A najbardziej kocham: rozświetlenie, wysokie filtry, rozjaśnianie przebarwień i biszkoptowy kolor, który kryje zasinienia i zaczerwienienia na skórze.
Oba kremy mają bardzo podobne zadania: funkcje przeciwzmarszczkowe, z wysoką ochroną UVA, niwelują przebarwienia, rozświetlają i odżywiają skórę. Działanie podobne, a efekty zupełnie różne.
ElishaCoy Premium Gold BB Cream:
  • składniki odpowiedzialne za odżywianie i blask skóry: kawior, mleczko królewskie "royal jelly", minerały z "deep sea water", czyli wody z morskich głębin ;-)
  •  naturalne rozświetlenie skóry zapewnią: opiłki złota, kwiat japońskiej kamelii (ten sam, który znajduje się w składzie Tsubaki), kamelia utrzymuje nawilżenie
  • morski kolagen, oraz kompleks aminokwasów sprawia, że skóra jest niezwykle elastyczna, zmarszczki są wygładzone i mniej widoczne, również konsystencja kremu ma bardzo elastyczną strukturę
  • krem ten jest objęty ECOCERT, zawiera organiczny wyciąg z lawendy i rumianku, aby jak najmniej podrażniać skórę, dla właścicielek skóry wrażliwej, naczyniowej jest to doskonała informacja
  • wysoki filtr blokujący promieniowanie UVB oraz UVA , SPF 45 PP +++
Skład tego kosmetyku jest królewski, jak to w przypadku kremów BB z Korei naturalny, a efekty na skórze aspirują do "nieskazitelnej, świetlistej karnacji idealnie odbijającej światło".
Efekt i wrażenia:
Wow! Tak się stało zaledwie po jednej aplikacji, jakoś nie wierzyłam, że krem BB może mnie zaskoczyć aż do tego stopnia. Korzystałam z małej próbki, która starczyła mi na 2 tyg ;-)?!
Teraz nazywam go BB do zadań specjalnych, randka, ważne spotkanie, praca do późnych godzin, a potem spotkanie z przyjaciółmi, możesz iść nawet na siłownię - nic to dla niego nie znaczy. Będziesz wyglądać tak jakbyś świeżo zrobiła poranny make up.
Jest niebywale lekki, ale kryjący, jasny, ale nie różowy, (ma specyficzny złoty blask, który wtapia się w karnację i skóra zaczyna świecić od wewnątrz, to pewnie zasługa złota, nie zawiera opiłków, które widać gołym okiem tak jak na przykład linia Diamond Skin79.). Tworzy na skórze elastyczną, świetlistą woalkę, (pracowałam na różnych podkładach - ElishaCoy nie ma sobie równych). Nie ma to nic wspólnego z "tłustą skórą". Rozprowadza się bajecznie, nie ma mowy o smugach, krem ślzga się po skórze i od razu wtapia, staje się po chwili całkowicie niewidoczny. 
Nie zbiera się w zmarszczkach pod oczami, idealnie się utrzymuje kilkanaście godzin, nie zmienia koloru (krem ten występuje tylko w jednym odcieniu dobrym dla jasnych karnacji). Jest wg. mnie idealny na wieczorne wyjścia, lub  i do skóry dojrzałej, ze względu na bardzo wysokie filtry doskonały na cały rok.
Od teraz nie potrzebuję już żadnej bazy. Nie jest to krem dla nastolatek - jest to całkowita odwrotność Holika Holika Pettit Jelly, który z tego powodu sprzedałam.
Krem kupiłam na Ebayu w pojemności 15ml/35 pln, pełno wymiarowe opakowanie kosztuje ok 78 120pln. Na pewno je kupię! Z powodzeniem będę używała go na moich najważniejszych sesjach.

Bardzo polecam dla skór: dojrzałych z widocznymi oznakami starzenia, dla kobiet które dużo pracują przy komputerach i w pomieszczeniach klimatyzowanych, dla kobiet po 30 roku życia*, dla karnacji ziemistych, z przebarwieniami. 

* krem jest drogi i nie wiem czy młoda skóra potrzebuje tych dodatkowych właściwości, które przed i tak wytwarza sama naturalnie: szybka regeneracja, blask, a jeżeli chodzi o skóry trądzikowe, tłuste nie sprawdzi się ponieważ jest średnio kryjący i daje "mokre" wykończenie.

Skin79 Snail Nutrition BB Cream
Ten rok powinien być nazwany Rokiem Filtratu ze Ślimaka ;-) od początku roku obserwowałam wielki bum, wzbudził on i moje zainteresowanie. Postanowiłam na zimę kupić krem BB o właściwościach odżywczych i ochronnych. Po przetestowaniu próbki wydawał mi się dobry ponieważ mocno rozświetlał, dość dobrze krył i długo utrzymywał wygląd nawilżonej i lekko błyszczącej skóry, co bardzo lubię. Wtedy jeszcze nie wiedziałam o istnieniu ElishaCoy;-)

Jest to jeden z najpopularniejszych kremów BB z filtratem ze ślimaka,  na pewno o nim czytałyście. Mnie osobiście nie zachwycił aż tak bardzo, jeżeli wrócę do kremów BB Skin79, będzie to mój ulubiony VIP Gold Collection BB Cream (recenzja  VIP Gold BB Cream) .
Plusy:
  • zawiera 45% filtratu ze śluzu ślimaka (właściwości odżywcze, nawilżające, ochronne dla płaszcza lipidowego skóry, gojące - jeżeli macie zmiany po wypryskach, filtrat zawiera min.: alantoinę, kolagen, elastynę, kwas glikolowy, przeciwutleniacze, proteiny, witaminy)
  • krem ładnie, gładko się rozprowadza, ma dosyć gęstą konsystencję co zimą jest bardzo dobre dla skóry
  • nie zawiera parabenów
  • wysoki filtr 45 PP+++ 
  • ładnie się utrzymuje przez cały dzień, nie ciemnieje
  • piękne opakowanie  z pompką, kupiłam jak zwykle wersję podróżną 15 ml 
  • jest wydajny 
  • dobry dla każdego typu skóry oprócz tłustej lub skóry mocno zaczerwienionej, przy tym typie kolorystyki BB odradzałabym Snail Nutrition, doskonały dla naturalnych blondynek i rudzielców
Minusy:
  • ma tylko jeden kolor i jest on dosyć mocno różowy, nie będzie odpowiadało to wszystkim, wymaga wyrównania kolorytu szyi, bardzo dobry dla jasnych karnacji
  • nie nadaje się zupełnie do cery lekko oliwkowej, lub lekko opalonej - latem był porażką kolorystyczną
Już czytałam doskonałe recenzje kremu Mizon z filtratem ze ślimaka... więc... ;-) kto będzie następny?
FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. chciałabym kupić ten ElishaCoy Premium Gold BB Cream mogłabyś podzielić się linkiem, mam pecha do sprzedawców wole nie ryzykować wybierając samemu aukcję :)z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się swatch kolorów :) Ciekawa jestem tej Elishy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rite@ postaram sie dotrzeć do sprzedającego, kupowałam przez konto przyjaciółki. Dam znać na FB.
    Dzemka@ swatch przy kremach BB można znaleść online, ja ich nie robie, bo eydaje mi się to zbyteczne, i tak nic nie widac na zdjęciach. Polecam YouTube;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz super bloga, bardzo mi się podobają Twoje recenzje i porady. Mam ponad 30 lat, cerę poszarzałą, dużo pracuję przy komputerze. Dzięki Twoim wskazówkom zakupiłam krem BB ElishaCoy oraz dwie maski: z czerwonego wina i cytryny. Teraz czekam niecierpliwie na przesyłkę z Korei. :)
    Mam nadzieję, że kolor kremu będzie ok- mam jasną i chłodną karnację.
    Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Zamowilam to cudo, ktore recenzowalas powyzej jako ze bardzo lubie BB kremy.
    Jakos nie jestem nim zachwycona tak jak Ty. Bede uzywac nadal, ale zdecydowanie nie ma efektu wow. Bardzo deliktane krycie (a nie potrzebuje full cover). Mam wrazenie, ze ten produkt osiada na skorze- a mam cere sucha wiec zwykle wszytskie tego typu specyfiki ladnie sie w nia wtapaiaja.
    Bede kontynuowac proby bo jest w porzadku- ale mojego (kosmetycznego) swiata nie zawojowal.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.