10/31/2012

Tsubaki Head SPA Conditioner/Recenzje.


Ponieważ Tigi wycofało moją ulubioną linię Catwalk Headshot, o której możecie przeczytać tutaj, chciałam znaleźć coś równie dobrego. Oczywiście wygrała miłość do kosmetyków azjatyckich, tym razem czas na japońską markę Shiseido. W Polsce niestety nie mamy zbyt wiele produktów do włosów tej marki, jedną z linii wprowadziła znowu Sephora. A wiadomo, że  włosy dla Japonek to skarb, więc do produkcji kosmetyków do włosów Japończycy przykładają szczególną wagę.

Plusy:
  • przepiękny zapach: miękki, ciepły z nutą wiśni i wanilii; przynajmiej tak dyktuje mój nieczuły nos; włosy pachną jeszcze długo po umyciu, to zasługa naturalnych olejków eterycznych z kamelii min., które zawiera cała linia SPA, przeczytałam gdzieś, że jest to "relaksujący aromat leśnego wiatru" :)
  • gęsta, kremowa konsystencja; produkt jest bardzo wydajny, na moje krótkie włosy wystarczy nałożyć ilość wielkości małego paznokcia, odżywka ma kolor dokładnie taki sam jak opakowanie - złoty
  • włosy rozczesują się bajecznie, są odżywione, błyszczące
  • nie obciąża włosów, ani skóry głowy
Minusy? 
Według mnie brak, mimo ceny ok 70 pln za opakowanie 220ml, co może być minusem (odżywkę kupiłam na allegro), ale wiem, że starczy mi na wielki :-)

Polecam osobom z bardzo uwrażliwionymi włosami po wszystkich zabiegach chemicznych (farbowanie, rozjaśnianie, trwała). Tsubaki Head SPA będzie doskonała do: włosów długich z przesuszonymi końcami, odwodnionych. Jest to typ odżywki, którą należy nakładać w małej ilości, rozetrzeć dobrze na dłoniach i wmasować we włosy. 
Będą wdzięczne!
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. cudownie brzmi, chociaż cena zbyt wysoka jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bym pracowała a nie była biednym studentem to cena jest nawet dobra, ale obecnie mnie nie stać:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.