10/24/2012

Biochemia Urody Serum rozjaśniające EXTRA 7/4/update.


Serum rozjaśniające Extra7/4 Biochemii Urody, jest to moje ulubione serum obok serum Flavo C. Kiedy tylko na stronie pojawiła się nowa wersja serum postanowiłam kupić je i natychmiast spróbować, musiałam poczekać do jesieni, a całe lato jak zwykle stosowałam serum z wit. C. Obecnie po około 2,5 miesiąca stosowania mogę już opisać jego działanie.
Przebarwienia pigmentacyjne są niezwykle trudne do usunięcia, najłatwiej i najszybciej pójść na zabieg laserowy, lub wykonać serię zabiegów kwasami w gabinecie dermatologicznym. Osobiście męczę się z brązowymi przebarwieniami wielkości ok. 3 cm na wysokości kości policzkowych - po prostu działanie słońca, mimo używania filtrów, faktem jest, że jako bardzo młoda dziewczyna  nie stosowałam filtrów, (na pewno nie był to filtr 50 SPF, którego używam teraz).
Przebarwienia tworzą się w skórze bardzo długo, nawet do 10 lat, i to że ich nie widać nie znaczy, że ich nie mamy. Wystarczyłoby obejrzeć stan swojej skóry w świetle ultrafioletowym. Francuscy dermatolodzy przeprowadzali takie badania, związane z marką Vichy i tworzeniem nowych programów pielęgnacyjnych dla różnych fototypów skóry. Fotografowali w świetle ultrafioletowym skórę kobiet, w różnym wielu, widać było każdą zmianę pigmentacyjną, zmarszczki i linie które utworzą się w ciągu najbliższych lat. Czasem różnica była kolosalna, po prawej stronie na zdjęciu młoda uśmiechnięta dziewczyna bez żadnych widocznych oznak starzenia, a po lewej jej skóra wyglądała jakby miała dziesiątki piegów, plam. 
W moim przypadku przebarwienia stawały się coraz bardziej widoczne przez okres około 3-5 lat.
A w tym miejscu dokładnie skóra powinna być najaśniejsza. Nie pomaga nakładanie baz rozświetlających i mocnych korektorów. Malowałam też dziesiątki kobiet z tą przypadłością, i wiem jak trudno je ukryć. Dlatego po kupieniu serum Biochemii byłam zaskoczona jego szybkim działniem. O pierwszej próbie przeczytacie tutaj.

Skąd ta dziwna nowa nazwa serum? 7 składników o działaniu antypigmenatycyjnym, regulujących 4 mechanizmy rozjaśniające przebarwienia.
Skład serum jest doskonały, zawiera min: Azeloglicyna® EKO (10%), stabilna witamina C, kwas glicyryzynowy, kwas fitowy, kwas liponowy i polifenole z winogron. Więcej przeczytacie na stronie Biochemii.
Na pewno jest to kosmetyk, którego działanie jest wszechstronne: doskonale napina i nawilża skórę, po nałożeniu czuć lekkie szczypanie, które po chwili mija. Stosuję je z powodzeniem pod oczy, więc jest bardzo delikatne i nie podrażnia. Nie roluje się, można śmiało nakładać krem i robić makijaż. Przede wszystkim szybko i skutecznie rozjaśnia plamy! Moje zniknęły w 1/3, rozjaśniły się o połowę. Skóra jest jędrna i świetlista. Stosowałam je 2 razy dziennie.
Może nie uniknę lasera, ale bardzo polecam serum wszystkim osobom, z tendencjami do przebarwień w każdym wieku. Koszt serum 45ml/35 pln.
FirmaKokarda 

1 komentarz:

  1. Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich gości opublikował Grzeh z Królestwa Syneloi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.