9/05/2012

The History Of Whoo Essencial Massage Mask - Recenzje.

Pisałam już o tej masce na fanpage FirmaKokarda, ale jest tak doskonała, że mała wzmianka o niej nie wystarczy.
Jest to najlpeszy kosmetyk jaki udało mi się do tej pory testować. Niestety koszt tej maski ok 250 pln niweczy moje możliwości zakupu.
Uwielbiam maski, (uważam że przez Polki są całkowicie niedocenione), a kolejną rzeczą, którą uwielbiam jest masaż. Jej podstawowym zadaniem jest wygładzenie, odświeżenie, poprawa cyrkulacji krwi i limfy oraz napinanie skóry od wewnątrz (poprawa owalu). 

Maska ma złoty kolor z drobinkami, przepięknie pachnie i ma konsystencję miodu. Jest treściwa i spójna, ale nie tłusta. Jej skład owiany jest legendą rodu Whoo, na stronach internetowych można przeczytać, że jest to rodzaj żywicy, możecie być pewne, że są to wyciągi z najdroższych i trudno dostępnych roślin i minerałów. Ten dziwny przyrząd, który widzicie na zdjęciu to narzędzie do masażu twarzy z najdroższego gatunku drzewa Rosewood Jinyul Oriental Massage. Technika masażu jest dokładnie opisana w ulotce. Poprzez nacisk pobudzane są punkty energetyczne, zabieg odtruwa skórę, powoduje ukrwienie i witalność. Jest to starożytna technika masażu twarzy stosowana w Azji. Całkowicie mnie to przekonuje, zgadza się to z 2-tysięczną wiedzą na temat kanałów energetycznych w ciele, co jest nadal stosowane w leczeniu za pomocą medycyny chińskiej, lub akupunktury.
Masaż zaczynamy od linii czoła, wzdłuż linii żuchwy aż po szyję. Z pomocą przyszedł mi Azjatycki Cukier, który zamieścił na swoim blogu zdjęcia masażu twarzy wykonywanego japońską techniką masażu twarzy, jest ona bardzo skuteczna. Działa! (Link do artykułu tutaj. Preferuję najbardziej masaż Tanaka). 

Nie posiadam tego cudownego masażera, masaż wykonuję palcami i dłońmi. Efekty - moja skóra po użyciu tej maski jest świetlista, zaróżowiona, znikają zmarszczki wokół oczu i linie na policzkach. Masuję skórę przez ok 10 min. Nie stosuję maski codziennie, robiłam to w czasie kiedy dużo pracowałam i nie spodziewałam się większych efektów. A efekt był wow!!! Efekt wypoczętej skóry jak po 8 godzinach snu.

Przy odpowiednim masażu znika obrzmienie na twarzy poprawia się owal i napięcie.
Kupuję ją u mojej ulubionej sprzedającej Haraajuku (link do aukcji). Można już kupić u niej pełnowymiarowe opakowanie, ja pozostaję przy próbkach. 

Dla kogo jest ten produkt?
  • kobiety ze skórą dojrzałą, z wyraźnymi oznakami starzenia zmarszczki,bruzdy, wiotczenie skóry 
  • na pewno po 30 - 35 roku życia, inaczej nie ma sensu jej stosować (nie jest to produkt dla kobiet młodych)
  • dla skóry suchej, napiętej w wyniku stresu wywołanego pracą, pośpiechem, złym odżywianiem, mieszkaniem w zanieczyszczonym środowisku

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.