5/08/2012

Skin79 Diamond Collection UV Screen Beblesh Pact SPF22 PA++/recenzja.


Szukałam pudru w kamieniu na lato, (czyli ciemniejszego o 1-2 tony, niż MAC NC5 Select Sheer, którego używam na codzień), który łączyłby w sobie delikatne krycie, utrzymywanie matowej, ale nie płaskiej w wyglądzie skóry, koniecznie ma beżowe wykończenie bez dosmieszki różu i najważniejsze wysoki filtr PA. 
Jestem bardzo wymagająca jeżeli chodzi o pudry wykończeniowe - jest to kosmetyk, który w mojej kosmetyczce zajmuje pierwsze miejsce i używam go najczęściej. Pudruję twarz kilka-kilkanaście razy dziennie, pudry w gramaturze powyżej 10 gr. starczają mi na około 6 miesięcy, dlatego dla mnie jest to bardzo opłacalny wydatek i musi być dobrze przemyślany. 

Ponieważ jestem wielką fanką kremów BB postanowiłam sprawdzić inne kosmetyki do makijażu Skin79. Niestety nie udało mi się kupić pudru, który spodobał mi się najbardziej: Skinny Mirror Pact w odcieniu 21, o ton jeśniejszy niż Beblesh Pact.
Kolor będzie doskonały dla osób, które używają pudrów MAC Select Sheer NC15, NW 30.

Dlaczego warto kupić ten produkt?
  • wysoki filtr PA++SPF 22
  • wydajność - puder ma pojemność 13gr.
  • beżowy odcień bez śladu różu, idealny do skór naczynkowych, zaczerwnienionych, lub z wypryskami ( na zdjęciu nr.2 odcień jest różowy, zdjęcie nr.3 oddaje kolor tego pudru)
  • długotrwale matuje skórę - u mnie do 3 godz. bez poprawek
  • puder jest transparentny
  • efektowne, doscyć słodkie opakowanie, kwiatowy zapach, w pudrach koreańskich marek doskonałe jest to, że mają plastikowe wieczko oddzielające puder od gąbeczki + duże panoramiczne lusterko
Skład ze strony producenta: puder diamentowy, ekstrat z ametystu i rubinu ;-), perła, olej makadmia, witamina E. 
Nie zauważyłam działania składników rozświetlających;-), ale mat jaki daje ten puder nie jest płaski, skóra jest też dobrze nawilżona, nie ma uczucia jest ściągnięcia.
Bardzo dobry efekt daje nakładanie tego produktu małym pędzlem, daje wtedy subtelniejsze wykończenie. Doskonały dla dosyć jasnych karnacji, właśnie na lato. Zachęcam do wypróbowania pudrów z gamy BB marek: Majolica, Skin79, Holika Holika.
Puder kupiłam na allegro u sprzedającego mydearfriend na specjalne zamówienie. Zapłaciłam 75 pln.

Postanowiłam zrobić odzielną recenzję moich ulubionych pudrów w kamieniu, które możecie kupić na polskim rynku.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.