5/25/2012

Gąbka Konjak - Recenzje.


Moją gąbkę Konjak kupiłam jak zwykle u mojej ulubionej sprzedającej Harajaku. Bardziej z ciekawości, ale także dlatego, że wg mnie dokładne oczyszczanie skóry dwa razy dziennie to podstawa zdrowej i pieknie wyglądającej cery.
Przekonało mnie to, że gąbka jest całkowicie naturalna, biodegradowalna, tania (zapłaciłam za nią 15 pln). Bardzo lubiłam moją gąbeczkę z Body Shop Facial Buffer Sponge o której pisałam tutaj, ale po pewnym czasie stała się zbyt drażniąca. Ponieważ zaczęłam używać kwasów do złuszczania skóry, mechaniczne oczyszczanie tą gąbką stało się zbędne.
Gąbka konjak musi być używana na mokro, chłonie wodę i kiedy stanie się miękka jest gotowa do użycia. Można używać jej samodzielnie lub z produktami do demakijażu. Po każdym użyciu należy ją dobrze wypłukać.
Bardzo delikatnie i dobrze usuwa makijaż, myślę, że jest to świetny gadżet dla skór trądzikowych, tłustych, mieszanych. Nie ma szans żeby jakieś resztki sebum, makijażu pozostały na twarzy po masażu tą gąbeczką.
Dla mnie jest doskonała do demakijażu szyi i dekoltu.

Opis ze strony producenta gąbki Ewa Shmidt Boutique
"Gąbka Konjac to produkt naturalny uzyskany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Gąbka jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn PH skóry i posiada właściwości nawilżające. Gąbka wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Daje dodatkowy zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry. 
Gąbka wykonana jest w 100% z włókna naturalnego, nie zawiera barwników i sztucznych dodatków, włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte, przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi, nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania, nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną , pobudza krążenie krwi, zapobiega zanieczyszczeniom skóry, można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu 60 stopni C bez środka zmiękczającego, produkt biodegradowalny".
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. zdecydowanie zachęciłaś mnie do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.