4/20/2012

TOPSHOP for Summer.

Cream Blush In Neon Rose  
Lipstick In Hedonist

Lip Marker In Popsicle

Nails
Już pisałam, że uwielbiam "kolorówkę" TOPSHOP.
Ostatnia wizyta zaowocowała kolejnymi rzeczami do listy "niezbędne do kupienia". Szczególnie na lato! Bardzo polecam:
  • róż w kremie: Blush In Neon Rose, bardzo podobny do Head Over Heels, ale zdecydowanie bardziej neonowy
  • rozświetlacz w pudrze w złotym kolorze Hightlither In Sunbeam, daje subtelne rozświetlenie, bardzo duże opakowanie kosztuje tylo 49,90pln, jest niezwykle miękki, kremowy w konsystencji
  • doskonałe szminki półmatowe w kredce, wybrałam kolor Hedonist
  • markery do ust,  które zawsze były moim szczególnym przedmiotem pożądania, 
  • o lakierach mogę tylko napisać, że gama kolorystyczna jest olbrzymia i nie ma możliwości żebyście czegoś dla siebie nie wybrały
Coż ja uwielbiam TOPSHOP...to dowód na to, że bardzo fajne kosmetyki do makijażu wcale nie muszą być niebotycznie drogie;-)
FirmaKokarda

9 komentarzy:

  1. świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, będę tu często zaglądać :) też uważam, że te lakiery z topshop'u są świetne ;)zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te zakrętki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, blog bardzo mi się podoba i chciałabym zaprosić Cię do siebie.
    Niebawem zaczynam nagrywać filmiki urodowe, ale już teraz liczę na to, że będziesz śledzić moje wpisy na blogu :)
    [justix1406.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery to maja przepiekne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog lakiery piękne . ;-)
    Zapraszam do mnie .;D http://charoot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki z topshopu mają cudowną kolorystyke! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.