3/04/2012

Tołpa Rewitalizujące Mleczko - Olejek do Ciała Orzeźwienie, Tołpa Modelujący Krem - Serum do Ciała Odprężenie/Recenzje.

Pierwszy raz o tych kosmetykach przeczytałam w Elle kilka miesięcy temu i natychmiast postanowiłam je kupić jak tylko skończy się balsam do ciała. Najbardziej zachwycił mnie fakt zawartości naturalnych olejków: bergamotki, limonki, werbeny, drzewa sandałowego, paczuli. 
To nie jest pierwszy produkt Tołpy jaki kupiłam, używam dotychczas świetnego kremu - serum na dzień Tołpa Stimular z wit. C, pisałam już o nim tutaj
Kosmetyka w Polsce zaczyna wchodzić w popularny trend eco, co jest bardzo dobre dla skóry i środowiska.
Cieszy mnie fakt, że polskie marki kosmetyczne odzyskały na tle tak olbrzymiej światowej konkurencji - swoje dobre imię, na prawdę obecnie w polskiej kosmetyce mamy takie perełki jak produkty Tołpa, Dermica, Eris, Pat&Rub. Również powstaje coraz więcej sklepów internetowych na których możecie kupić naturalne kosmetyki: moja ulubiona Biochemia Urody, Zielony Klub, Ecosens. Zachęcam zamiast wędrować zawsze do drogerii czasem warto szukać kosmetyków na tych stronach. 
  • Tołpa Odprężający Krem -Serum intensywnie modelujący z funkcją masażu SPA:zawiera olejki eteryczne z drzewa sandałowego, cedru,, cytryny, paczuli i bergamotki, ekstrakty roslinne z indyjskiej trawy tygrysiej, zielona kawę, ekologiczną borowinę Tołpa. Nie zawiera: konserwantów (parabenów), sztucznych barwników, sylikonów, oleju parafinowego. Krem ma lekką, satynową konsystencję, beżowy kolor i pachnie obłędnie. Natychmiast czuję odprężenie! Zapach jest dosyć mocny, trochę ziołowy, ale nie przeszkadza. Wsmarowuje się je bardzo łatwo, ma dobry poślizg. Idealny zabieg przed snem. Mam skórę normalną ze skłonnością do wysuszenia, używałam masła Body Shop do skóry suchej i olejków. Po masle Tołpa, skóra jest nawilżona przez cały dzień, masło doskonale ją uelastycznia. Czy modeluje? Zobaczę za około miesiąc - ale skóra jest jędrniejsza natychmiast po użyciu. Masło kosztuje 250 ml/ 39,90 pln. 
  • Tołpa Rewitalizujące Mleczko - Olejek do Ciała Orzeźwienie: zawiera olejki eteryczne z werbeny, limonki, cytryny i paczuli, olej tamanu z Madagaskaru, olej camelina, brazylijskie masło babassu. Ten olejek kupiłam jako pierwszy, akurat podczas wyjazdu zapomniałam balsamu do ciała. Dobrze jest czasem czegoś zapomnieć :-). Wystarczyło mi, że przeczytałam skład i szara buteleczka powędrowała do koszyka. Olejek od masła różni się składem olejków i konsystencją. Jest lekka, wodnista, również doskonale się wchłania. Olejek stosuję na dzień, a masło na noc. Ma bardziej ożywczy zapach, jeżeli macie tak jak ja bóle głowy - jest doskonały, również na obniżony nastrój. Więc dzięki tym dwóm kosmetykom przetrwałam zimę :-),  łatwiej było walczyć z zimową depresją. Olejek 250ml/39,90pln. Cała linia Eco SPA Tołpa dostępna jest w Rossmanie.
Podaję jeszcze link do strony Tołpy, również do ich sklepu internetowego. W linii SPA znajdziecie: Aksamitny Krem Mus do kąpieli i pod prysznic, Odnawiającą Maskę Peelnig, (na którą mam wielką ochotę), Otulające Masło - Krem  do ciała.
FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki tołpy, właśnie zużyłam nocny eliminator cellulitu. drugie opakowanie. tołpa jest świetna.
    ps. polecam wyłączenie weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Rewitalizujące Mleczko - Olejek i baaaardzo lubię go używać. Stosuję je m.in. na ramiona, wyglądają zdecydowanie lepiej już po paru dniach.

    Strī-linga ma rację, lepiej wyłączyć weryfikację :) Tylko jeśli korzystasz z nowego interfejsu bloggera musisz się przełączyć na chwilę na stary, żeby weryfikację wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana :)
    http://kicikicimru.blogspot.com/2012/03/tag-7-grzechow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... dziewczyny, nie wiem jak to wyłączyć! :-) może mi pomożecie, ja też nie lubię przepisywać tych znaczków;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.