2/09/2012

Sneak Pick in New Season/TOPSHOP Favourites.



All About Me 
Brighton Rock 
TOPSHOP Creamy Blush Head Over Heels
TOPSHOP Lipstick All Abot Me
TOPSHOP jest marką, która obok doskonałych modowych kolekcji ma najlepsze wg mnie kampanie wizerunkowe. Są dynamiczne, świeże, nowoczesne - idealnie oddają klimat współczesnej mody.
Za tworzeniem linii kosmetyków, lookbooków na sezon, stoi doskonała makijażystka Hannah Murray, która na co dzień pracuje przy największych pokazach mody London Fashion Week: np Alexander Wang; sesjach dla topowych magazynów: "i-D Magazine", "British Vogue", "W Magazine" i na prawdę wie, co każda młoda fashionistka powinna mieć w torebce. Make-upy proponowane przez Hannah są proste, wykonane z nonszalancją i zawsze najbardziej na topie.

TOPSHOP Make Up jest zawsze bardzo"trendy" i szybko znika z półek z powodu niskich cen. Jeżeli szukam aktualnie najmodniejszej szminki w kolorze wypłowiałej brzoskwini - idę do TOPSHOP, wiem że znajdę dokładnie ten kolor, o który mi chodzi. Do tego opakowania kosmetyków są urocze - beżowe w czarne kropki i zawsze chcesz je mieć!
Bardzo lubię cienie w kremie w małych tubeczkach, róże w sztyftach, grube kredki do makijażu ust, oraz flamastry i tinty do policzków i ust.
Warto zobaczyć w każdym sezonie co TOPSHOP oferuje i jeżeli nie możecie kupić tych kosmetyków, warto szukać odpowiedników w innych markach. Szkoda, że w Polsce Topshop jest tak niszowy :-(

Moimi faworytami są obecnie dwie szminki: All About Me, oraz Brighton Rock (już wycofana, pisałam o niej wcześniej). Na pewno dodatkowo dokupię róż Head Over Heels - must have sezonu za matowy oranżowo -brzoskwiniowy kolor i konsystencję super łatwego do nałożenia kremu.

Poniżej nowy look TOPSHOP Atomic z użyciem mojej ukochanej obecnie szminki All About Me.

FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. jak ja uwielbiam takie kolory pomadek ... blog cudny dołączam do obserwatorów z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.